
Προς το παρόν μπορείτε να προ-αγοράσετε το Dota 2 ή να λάβετε μέρος μέσω της κλειστής beta.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Εδώ και πολύ καιρό το δημοφιλές MOBA είναι σε κλειστή beta, όμως αυτό δεν θα κρατήσει για πολύ ακόμα, αφού το καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμο δωρεάν για όλους.
Οχιιιιιιι! Και εχω τοσα invites ακομα να δωσω!
Που την ειδατε ρε guys την κλειστη beta? Ολοι εχουν απο 10 invite. Ειναι πρωτο στο steam καθε μερα με 200k κοσμο.
10 invites? Ρε παιδιά, εμένα μονάχα κάθε εβδομάδα μου στέλνει η Valve από 10! :P
Έχω 3 σελίδες στο Steam Inventory γεμάτες με προσκλήσεις, και δεν υπολογίζω πόσες έχω δώσει μέχρι στιγμής...
Εχω 25 invites lol
Το θέμα είναι οτι σε λίγο καιρό θα είναι έτοιμο και δωρεάν....!!!
Κλειστή beta;
hahahahahaha ok
Εγώ πάντως δεν έχω κανένα invite...
Θες καμια δεκαρια?
Είστε σίγουροι ότι το invite είναι για free και δεν πρέπει να πληρώσεις 25 για τη Beta? Εγώ πάντως όταν αποδέχτηκα το invite και εγκατέστησα το Dota 2 για να παίξω έπρεπε να πληρώσω .
Μηπως το εχεις ακομα στο inventory?