
Ο σχεδιασμός των νέων καταστημάτων, που βασίζεται στα διεθνή πρότυπα του Ομίλου Dixons - Carphone, αποσκοπεί στην άρτια εξυπηρέτηση των επισκεπτών και την αναβαθμισμένη εμπειρία αγορών. Στο κατάστημα της Νέας Ερυθραίας, ειδικότερα, συντελέστηκε ολική ανακαίνιση όλων των χώρων, εσωτερικά και εξωτερικά, ώστε οι καταναλωτές να απολαμβάνουν τις αγορές τους, μέσα σε ένα σύγχρονο χώρο, με εύκολη πλοήγηση στις κατηγορίες των προϊόντων, τόσο σε επίπεδο σήμανσης, όσο και δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων. Το κατάστημα Κωτσόβολος του Αιγίου μεταφέρθηκε σε νέο κεντρικό σημείο πόλης (Κορίνθου 52 & Αγίας Κυριακής), ανοίγοντας τις πόρτες του στο κοινό για νέες εμπειρίες και έξυπνες τεχνολογικές λύσεις για το σπίτι, και όχι μόνο. Αλλά και τα καταστήματα στο Βόλο, τα Χανιά και το Ηράκλειο, επανασχεδιάστηκαν και διαμορφώθηκαν εσωτερικά, βελτιώνοντας τη λειτουργικότητά τους και την αισθητική ανάδειξη όλων των σημείων των καταστημάτων. Έτσι, οι καταναλωτές μπορούν να αναζητήσουν σε ένα ευχάριστο και φιλικό περιβάλλον τα προϊόντα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες και τις προσδοκίες τους.
Ανακαίνιση στο μυαλό τους πρέπει να κάνουν πρώτα απ' όλα εκεί στο Κωτσόβολο, έβλεπα στο ιντερνέτ της τιμές, και έλεγα μπράβο Κωτσόβολο καλές τιμές, μέχρι που επισκέφτηκα ένα κατάστημα για να αγοράσω κάτι, και μου λένε για την επέκταση εγγύησης, τους λέω δεν ενδιαφέρομαι γιατί το προϊόν έχει 2 χρόνια εγγύηση, και μου λέει ''αν χαλάσει, θα πρέπει να το στείλετε εσείς στην αντιπροσωπία'', σαν να σου λέει πως χωρίς την επέκταση εγγύηση, αν χαλάσει μην έρθεις σε εμάς, της λέω πως ''και ο πωλητής έχει υποχρέωση απέναντι στον καταναλωτή'', την είδα που δεν της άρεσε αυτο, και ''να πάρω των υπεύθυνο για καλύτερη τιμή στην επέκταση'' και αυτο και εκείνο, το αγόρασα, γιατί έδωσα 10 ευρώ επιπλέον, αλλά από Κωτσόβολο, ποτέ ξανά.......σε τετοια καταστήματα δεν πρέπει να αφήνεις ούτε 1 ευρώ.....