Ο συνθέτης των Resident Evil και Onimusha Mamoru Samuragochi παραδέχτηκε πως προσέλαβε κάποιον άλλο για να γράφει την μουσική του για σχεδόν δύο δεκαετίες, σύμφωνα με τους Japan Times. Ο 50χρονος "Ιάπωνας Μπετόβεν" έχασε την ακοή του στην ηλικία των 35, αλλά συνέχισε να δουλεύει στην "απόλυτη ένταση", όπως ισχυριζόταν. Στην Ιαπωνία είναι διάσημος κυρίως για την 'Συμφωνία της Χιροσίμα Νο.1', την οποία και αφιέρωσε σε αυτούς που πέθαναν στην ατομική έκρηξη το 1945, ενώ στους gamers είναι γνωστός περισσότερο για το έργο του στα Resident Evil και Onimusha της Capcom. Σύμφωνα με το website του ίδιου, συνέθεσε τη μουσική για το Resident Evil: The Director's Cut το 1997 ενώ έκρυβε την "σοβαρή αναπηρία ακοής του και ζούσε κάτω από δύσκολες συνθήκες".

Εν συνεχεία, το 1999 πριν αρχίσει να συνθέτει την μουσική για το Onimusha: Warlords έχασε τελείως την ακοή του. Τελικά όμως αποδεικνύεται πως πίσω από τις συνθέσεις του Samuragochi βρίσκεται... κάποιος άλλος. Ο δικηγόρος του συνθέτη ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους του πελάτη του, αναφέροντας πως ο Samuragochi λυπάται πολύ καθώς νιώθει πως πρόδωσε και απογοήτευσε τους θαυμαστές του. Σύμφωνα με τον ίδιο, γνωρίζει ότι δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για αυτό που έκανε, είναι συντετριμμένος και δεν είναι σε θέση να εκφράσει σωστά τα συναισθήματα και τις σκέψεις του.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ε και? ΜΠΡΑΒΟ και σε αυτόν αλλά και σε όποιον ήταν ο συνθέτης του ONIMUSHA!!
Εγω λυπαμαι τον αλλον που εγραψε μουσικη για τοσα παιχνιδια και δεν τον ξερει κανεις
@Tanno Ασχετα με το τι εχει κανει γενικα ως μουσικος, εδω μιλαμε οτι απο 1999 και μετα δεν ξαναγραψε μουσικη. Αντιθετως, χρησιμοποιησει μουσικες αλλου ανθρωπου ως δικες του, για να μη χασει τη δουλεια του. Ο Μπετοβεν δεν εκανε αυτο, συνεχισε να συνθετει με τη φαντασια του, οποτε η οποια συγκριση των 2 τελειωνει εκει. Εκτος κι αν δεν καταλαβα κατι καλα...
Ότι και να πεις θα είναι λίγο...μακάρι να ήταν καλά ο άνθρωπος και να έτρωγε ξεφωνητό δίκαια αλλά η ρουφιάνα η ζωή σε οδηγεί να κάνεις πράγματα που δεν θα έκανες υπό φυσιολογικές συνθήκες...