Στο blog post όπου ανακοινώθηκε η εξαγορά, η Spotify εξηγεί πως οι δύο εταιρείες θα την βοηθήσουν να επεκτείνει τη διαφημιστική πλατφόρμα της. Με την Podsights, οι διαφημιστές θα μπορούν να δουν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια ποιοι έκαναν κλικ σε διαφήμιση και τι κινήσεις έκαναν μετά απο αυτό, όπως για παράδειγμα αν αγόρασαν τελικά το προϊόν. Με την Chartable, θα χρησιμοποιηθούν τα εργαλεία SmartLinks και SmartPromos, τα οποία αφορούν διαφημίσεις για podcast μέσα απο άλλα podcast, προκειμένου να βοηθήσουν τους podcasters να βρουν μεγαλύτερο και πιο σχετικό με τη θεματολογία τους κοινό.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity