
Η δήλωση της εταιρείας αναφέρει: "Ως κομμάτι αυτής της στρατηγικής, η Sony εξερευνά ευκαιρίες να αυξήση την δυνατότητα παραγωγής αισθητήρων εικόνας, ένα σημαντικό στοιχείο που χρησιμοποιείται σε φορητά προϊόντα όπως smartphones και tablets, για τα οποία αναμένεται αυξημένη ζήτηση". Το πως η κίνηση αυτή θα επηρεάσει την παραγωγική διαδικασία του Wii U δεν έχει εξηγηθεί από την Nintendo, οπότε θα θεωρήσουμε πως δεν αλλάζει κάτι σε αυτό το επίπεδο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Με άλλα λόγια, από 1η Απριλίου η Nintendo γίνεται πελάτης της Sony.
Σαν πρωταπριλιάτικο αστείο δηλαδή. :P
Μαιστα.. Για να δουμε. Απ το κακο στο χειροτερο η Νιν
Σιγά ρε φίλε Ernesto, που πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο η Ninty..Απλά, η Sony, έτυχε να αγοράσει ένα εργοστάσιο, υπεύθυνο για κάποιο μηχανικό εξάρτημα του Wii U.Δεν είναι και κάποια τραγική αλλαγή...
Φανταζομαι οτι δεν ειχε πελατη μονο την νιντεντο το εργοστασιο.
Το προβλημα ειναι οτι αυτη τη στιγμη το εργοστασιο ανηκει σε εναν ανταγωνιστη της.
Αν γίνει και η Nintendo σαν τη Sega ή τίποτα χειρότερο μας βλέπω να σηκώνουμε πανιά στο PC και ας τρέχουν όλοι οι άλλοι.