Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Vertical Slice 14: Αρχή διαλόγου

*
Ηλίας Παππάς και Μάνος Βέζος συζητούν στο νέο podcast Vertical Slice για το Star Wars της EA, το Kickstarter και τη Ubisoft που υποκύπτει στις κλασικές της φοβίες.

Ας πούμε πως η εβδομάδα που πέρασε δεν μας φέρθηκε και πολύ καλά, πράγμα που ταιριάζει γάντι με τα δράματα που μας απασχολούν σε αυτό το επεισόδιο. Η EA μάλλον δεν ξέρει σε πόσο μακρινό γαλαξία έχει καταλήξει με το Star Wars, το Kickstarter ξεφουσκώνει για τα videogames, την ώρα που η Ubisoft υποκύπτει στις κλασικές της φοβίες, απλά για να μας ανεβαίνει η πίεση. Όλα καλά, όλα ανθηρά δηλαδή.


Vertical Slice 14: Αρχή διαλόγου
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • Ο λογος που ο κοσμος περιμενει πως και πως το Resident Evil 2 ειναι οτι εχουμε μπουχτισει απο αηδιες τυπου Hellblade, τις οποιες βραβευουν κι ολας. Δεν αντεχει ο κοσμος αλλα walking simulators, cinematic χαζομαρες κτλ. Γι'αυτο κοιταει στο παρελθον, μπας και δουμε κανενα κανονικο παιχνιδι.

      • yaponvezos
      • Το ένα αποκλείει το άλλο; Δεν νομίζω ότι μιλάμε για το ίδιο κοινό στα δυο παραδείγματα.

        • PORTAL
        • Δεν νομιζω οτι στο gaming το κοινο ειναι τοσο πολυ διαχωρισμενο οπως ειναι πχ στην μουσικη Πολλοι απο εμας αγοραζουν παιχνιδια που δεν θα αγοραζαμε ποτε, Hellblade κακη του ωρα, επειδη διαβαζουμε παντου ποσο καλα ειναι και ποσα βραβεια πηρανε. Και ο κοσμος δεν μενει ευχαριστημενος με τα παιχνιδια που του πλασαρονται ως τα καλυτερα. Το βλεπω αυτο παντου. Γι' αυτο εμενα δεν μου κανει εντυπωση που το πιο hyped παιχνιδι του πρωτου τριμηνου ειναι ενα remake παιχνιδιου του 1998.

        • yaponvezos
        • Σίγουρα δεν υπάρχει ο διαχωρισμός της μουσικής γιατί δεν υπάρχει η προϊστορία, η μαζικότητα της κ.λπ. στη βιομηχανία των games.

          Αλλά δεν καταλαβαίνω τα δυο παραδείγματα. Δεν στόχευσαν στο ίδιο κοινό και είναι δύσκολο να επιλεγούν από κάποιον βάσει των ίδιων ακριβώς κριτηρίων. Το ένα είναι adventure ουσιαστικά, το άλλο survival horror που είναι συγκεκριμένο παρακλάδι action adventure. Αν αυτό δεν σημαίνει ότι δεν στοχεύουν στο ίδιο κοινό, τι σημαίνει;

          Δεν καταλαβαίνω επίσης αυτό που λες περί καλύτερων και ευχαρίστησης. Δεν είναι πουθενά γραμμένο ότι οποιοσδήποτε περνά καλά με αυτό που θεωρείται καλύτερο. Ούτε και για να θεωρείται κάτι το καλύτερο είναι ανάγκη να προσφέρει ευχαρίστηση (τουλάχιστον όχι με τη στενή έννοια του όρου - π.χ. το RE δεν είναι ακριβώς στημένο για να σου φτιάχνει τη μέρα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι προβληματικό για αυτόν το λόγο).

*