Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Αυτό είναι το πιο viral μαθηματικό πρόβλημα στο Facebook τους τελευταίους 6 μήνες!

*
Ένα -σχεδόν ενός έτους- ψεύτικο event στο Facebook με θέμα έναν «απλό μαθηματικό διαγωνισμό» έχει καταφέρει να γίνει ένα από τα πιο viral posts της πλατφόρμας για 6 συνεχόμενους μήνες. Το συγκεκριμένο event συγκέντρωσε περίπου 51 εκατομμύρια προβολές μόνο στο πρώτο τρίμηνο του 2025, σύμφωνα με την τελευταία αναφορά της Meta για το «ευρέως προβεβλημένο περιεχόμενο» στο Facebook.

Το event στην πραγματικότητα δεν είναι πραγματικό γεγονός, αλλά ένα έξυπνο παράδειγμα της παλιάς τακτικής «engagement bait». Η βασική εικόνα του event είναι μια φωτογραφία χαρτιού με τη φράση «only for genius» και μια φαινομενικά απλή μαθηματική εξίσωση. Όταν η εικόνα κοινοποιείται ως post, εμφανίζεται έντονα στο feed, δίνοντας την εντύπωση ενός απλού, συνηθισμένου post. Η εικόνα θυμίζει άλλα παρόμοια «απλά» μαθηματικά προβλήματα που γίνονται viral στο Facebook εδώ και σχεδόν 15 χρόνια.




Στη σελίδα του event, εκατοντάδες χιλιάδες χρήστες έχουν αλληλεπιδράσει. Πάνω από 800.000 άτομα δήλωσαν συμμετοχή στο υποτιθέμενο event της 8ης Ιουλίου 2024. Ακόμα και σχεδόν ένα χρόνο μετά, το event συνεχίζει να δέχεται σχόλια από χρήστες που προσπαθούν σοβαρά να λύσουν το πρόβλημα ή να διαφωνήσουν για τη σωστή απάντηση, επιβεβαιώνοντας τη διαχρονική γοητεία του να διαφωνείς για βασικά μαθηματικά στο διαδίκτυο.

Παραμένει μυστήριο γιατί το συγκεκριμένο post διατηρεί τέτοια δημοφιλία μήνες μετά τη δημιουργία του. Ο δημιουργός του post, ο Ebuka Peter Ibeh από τη Νιγηρία, έχει περίπου 25.000 followers, αλλά κανένα άλλο πρόσφατο post του δεν είχε τέτοια επιτυχία. Το event είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς περίεργο και αμφίβολης ποιότητας περιεχόμενο μπορεί να γίνει εξαιρετικά δημοφιλές στο Facebook.

Η Meta έχει ανακοινώσει ότι θα λάβει μέτρα κατά των δημιουργών που διαμοιράζουν spammy posts, αλλά δεν είναι ξεκάθαρο αν τέτοιου είδους engagement bait περιεχόμενο εμπίπτει στις κατηγορίες που θέλει να περιορίσει.

Προσφορά 1+1 εισιτήριο από την Aegean

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*