Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εξαιρετικά δύσκολο το marketing σε συσκευές iOS μετά τις τροποποιήσεις της Apple στο IDFA

*
Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το 40% των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των φορητών συσκευών σε Η.Π.Α. και M. Βρετανία είχαν απώλειες έπειτα από τις τροποποιήσεις της Apple στο IDFA της (Ιdentifier For Advertisers).

Στην έρευνα έλαβαν μέρος 302 έτομα και το 55% από όσους απάντησαν, δήλωσαν ότι το 2021 ήταν πιο δύσκολη χρονιά για το mobile marketing σε σύγκριση με το παρελθόν. Το 40% κατέγραψε απώλειες μετά τις αλλαγές της Apple στο IDFA και το 75% αισθάνεται ότι η κίνηση αυτή έθεσε σε κίνδυνο την εταιρεία τους. Το 59% των εταιρειών δήλωσαν ότι έχουν μειώσει τα ποσά που δαπανούν στο iOS και έχουν ρίξει το βάρος στο Android, ενώ μόλις το 27% έπραξε το αντίθετο. Επίσης, το 84% φοβάται ότι η Google θα υιοθετήσει παρόμοιες πρακτικές στο μέλλον.


Από τις αρχές του 2021, οι χρήστες συσκευών iOS πρέπει να δηλώσουν οι ίδιοι αν επιθυμούν να λαμβάνουν στοχευμένο διαφημιστικό υλικό. Από τότε, μόνο το 13% των χρηστών έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, οπότε οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν ρίξει το βάρος στο Android.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*