Στην έρευνα έλαβαν μέρος 302 έτομα και το 55% από όσους απάντησαν, δήλωσαν ότι το 2021 ήταν πιο δύσκολη χρονιά για το mobile marketing σε σύγκριση με το παρελθόν. Το 40% κατέγραψε απώλειες μετά τις αλλαγές της Apple στο IDFA και το 75% αισθάνεται ότι η κίνηση αυτή έθεσε σε κίνδυνο την εταιρεία τους. Το 59% των εταιρειών δήλωσαν ότι έχουν μειώσει τα ποσά που δαπανούν στο iOS και έχουν ρίξει το βάρος στο Android, ενώ μόλις το 27% έπραξε το αντίθετο. Επίσης, το 84% φοβάται ότι η Google θα υιοθετήσει παρόμοιες πρακτικές στο μέλλον.
Από τις αρχές του 2021, οι χρήστες συσκευών iOS πρέπει να δηλώσουν οι ίδιοι αν επιθυμούν να λαμβάνουν στοχευμένο διαφημιστικό υλικό. Από τότε, μόνο το 13% των χρηστών έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, οπότε οι διαφημιστικές εταιρείες έχουν ρίξει το βάρος στο Android.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity