Η κύρια διαφορά είναι ότι η εφαρμογή για iPad θα ανοίγει απευθείας σε ένα feed με Reels, τη λειτουργία σύντομων videos του Instagram. Δημοσιεύματα πριν λίγους μήνες είχαν αποκαλύψει ότι η Meta άρχισε να αναπτύσσει μια έκδοση για iPad μετά από το αυξημένο ενδιαφέρον αλλά και των εξελίξεων γύρω από το TikTok. Στο παρελθόν, το Instagram για iPad δεν ήταν προτεραιότητα, αλλά οι αλλαγές στο ανταγωνιστικό περιβάλλον επηρέασαν αυτή την απόφαση.
Άλλες λειτουργίες στο iPad περιλαμβάνουν τα Stories στην κορυφή της αρχικής σελίδας και μια καρτέλα «Following», που επιτρέπει στους χρήστες να εναλλάσσονται μεταξύ διαφορετικών feeds, συμπεριλαμβανομένης μιας χρονολογικής επιλογής. Η μεγαλύτερη οθόνη επιτρέπει πιο αποτελεσματική πλοήγηση: τα σχόλια στα Reels εμφανίζονται δίπλα στα video και το UI των DMs εμφανίζει τόσο τα εισερχόμενα όσο και τις ενεργές συνομιλίες, παρόμοια με το Messenger σε υπολογιστές.
Το Instagram συνεχίζει να επικεντρώνεται στα Reels, επεκτείνοντας τη διάρκεια των κλιπ, εισάγοντας νέες λειτουργίες όπως η αναδημοσίευση και η γρήγορη προώθηση, και προσελκύοντας δημιουργούς.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity