Η Apple αρχικά ανακοίνωσε πως θα επιτρέψει σε συγκεκριμένες εφαρμογές πολυμέσων να προσθέσουν links εντός των εφαρμογών τους στο iOS. Η απόφαση αυτή ξεκίνησε ως μέρος ικανοποίησης απαιτήσεων που υπάρχουν από την Japan Fair Trade Commision. Η κατασκευάστρια των iPhone υποχώρησε σε κάποια αυστηρά της μέτρα επειδή οι εν λόγω εφαρμογές δεν περιέχουν αγορά ψηφιακών αγαθών και υπηρεσιών. Ενώ η αλλαγή ήταν αποτέλεσμα της έρευνας της JFTC, η Apple θα εφαρμόσει τελικά τα μέσα σε όλα τα “reader” apps παγκοσμίως. Οι developers πρέπει να αιτηθούν πρόσβαση στο πρόγραμμα “External Link Account Entitlement” αρχικά, πριν μπορέσουν να προχωρήσουν σε τέτοιου είδους αλλαγές. Επιπλέον, οι αλλαγές βοηθούν τους προγραμματιστές, καθώς δεν θα είναι υποχρεωμένοι να δίνουν στην Apple το 15-30% μερίδιο από τις αγορές που γίνονται εντός των εφαρμογών. Η εταιρεία και πάλι θα συλλέγει μερίδια από αγορές εντός του app αν και εφόσον υποστηρίζονται.
Η Google ξεκίνησε και αυτή πρόσφατα ένα πιλοτικό πρόγραμμα για να δοκιμάσει συστήματα χρέωσης τρίτων κατασκευαστών σε πλατφόρμες Android. Τα συστήματα αυτά θα επιτρέπουν στους χρήστες να πληρώνουν μέσω της κάθε ιδιωτικής πλατφόρμας πληρωμών. Το Spotify είναι μια από τις εφαρμογές που κάνουν τις δοκιμές για τις νέες δυνατότητες, και αργότερα το 2022 θα ξεκινήσουν να προβάλλουν στους χρήστες την νέα επιλογή για πληρωμή. Η Google θα παίρνει και πάλι μερίδιο, ακόμη και αν ο χρήστης επιλέξει να πληρώσει μέσω της εφαρμογής, αλλά θα είναι κατά σχεδόν 15% μικρότερο από αυτό που χρεώνει συνήθως.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity