Το αποτέλεσμα είναι κάτι πιο ζωντανό και σύγχρονο, κάτι που άλλωστε έψαχνε η Google εδώ και καιρό. Η τελευταία φορά που είχαμε αλλαγή στο λογότυπο της Google ήταν την 1η Σεπτεμβρίου 2015, όταν και η εταιρεία άλλαξε γραμματοσειρά και επέλεξε την Product Sans.
Οι νέες διαβαθμίσεις των χρωμάτων θυμίζουν κάτι από Gemini και το νέο λογότυπο εφαρμόζεται ήδη στο Google Search App για το iOS, μετά και από ένα update που έγινε τις τελευταίες ώρες. Μένει να δούμε αν θα γίνουν αλλαγές και στα λογότυπα άλλων υπηρεσιών της, όπως το Google Maps. Υπομονή και θα το μάθουμε σύντομα…




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity