Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η τεχνητή νοημοσύνη εντόπισε μια μοναδική λεπτομέρεια κρυμμένη σε διάσημο έργο του Ραφαήλ

*
Ένας συνδυασμός τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης ανέδειξε μια ασυνήθιστη λεπτομέρεια σε ένα διάσημο έργο του Ραφαήλ, τη "Madonna della Rosa", που χρονολογείται από το 1518 έως το 1520. Ένα ειδικό αλγόριθμο, εκπαίδευσης σε αναγνωρισμένα έργα του Ραφαήλ, ανέλυσε σε βάθος το στυλ ζωγραφικής, τις πινελιές, την παλέτα χρωμάτων και τις σκιές για να διαπιστώσει αν όλα τα μέρη της εικόνας ανήκουν στον ίδιο τον καλλιτέχνη. 

 


Η ανάλυση κατέδειξε ότι ενώ οι μορφές της Παναγίας, του Χριστού και του Αγίου Ιωάννη ανταποκρίνονται στο στυλ του Ραφαήλ, το πρόσωπο του Αγίου Ιωσήφ, που βρίσκεται πάνω αριστερά στο έργο, μάλλον δεν έχει ζωγραφιστεί από τον ίδιο. Πιθανός ζωγράφος του συγκεκριμένου προσώπου είναι ο Τζούλιο Ρομάνο, μαθητής του Ραφαήλ, ωστόσο αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί με βεβαιότητα. 



Η τεχνητή νοημοσύνη λειτουργεί ως εργαλείο που υποστηρίζει τους ειδικούς στην πιστοποίηση της αυθεντικότητας των έργων τέχνης, χωρίς να τους αντικαθιστά, αξιολογώντας στοιχεία όχι μόνο από το στυλ αλλά και από άλλα χαρακτηριστικά όπως η προέλευση και η κατάσταση του έργου. Η έρευνα αυτή δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Heritage Science και αποδεικνύει πώς η σύγχρονη τεχνολογία μπορεί να αποκαλύψει μυστικά στους κλασικούς πίνακες.

Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*