Σύμφωνα με το άρθρο 11 του Νόμου 3471/2006, κάθε πάροχος τηλεπικοινωνιών υποχρεούται να διατηρεί το λεγόμενο «Μητρώο 11». Εκεί μπορούν να εγγραφούν όσοι συνδρομητές δεν επιθυμούν να δέχονται διαφημιστικές ή προωθητικές τηλεφωνικές κλήσεις. Η εγγραφή γίνεται μέσω αίτησης στον πάροχο τηλεφωνίας (σταθερής ή κινητής).
Αν, παρά την εγγραφή σας στο «Μητρώο 11», εξακολουθείτε να δέχεστε ανεπιθύμητες κλήσεις, ο νόμος προβλέπει τη δυνατότητα να διεκδικήσετε πλήρη αποζημίωση και χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης. Το ελάχιστο ποσό αυτής της αποζημίωσης έχει οριστεί στα 10.000 ευρώ ανά παράβαση.
Η πρόσφατη απόφαση 564/2024 του Αρείου Πάγου επιβεβαίωσε ότι το ελάχιστο ποσό των 10.000 ευρώ είναι συνταγματικό και αναγκαίο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πολιτών. Το δικαστήριο τόνισε ότι η αποζημίωση πρέπει να έχει αποτρεπτικό χαρακτήρα, ώστε να σταματήσουν οι παράνομες πρακτικές των εταιρειών που παραβιάζουν τα δικαιώματα των συνδρομητών.
Ποια είναι τα βήματα προστασίας;
• Εγγραφή στο «Μητρώο 11» μέσω του παρόχου σας.
• Καταγραφή των κλήσεων που παραβιάζουν τα δικαιώματά σας.
• Υποβολή καταγγελίας στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ή στην ΕΕΤΤ.
• Διεκδίκηση αποζημίωσης μέσω της δικαστικής οδού, εφόσον συνεχίζονται οι παραβάσεις.
Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity