Κατά τη διάρκεια του μπλοκαρίσματος, δημιουργήθηκε ένα ιδιόμορφο «στρατόπεδο» στην άσφαλτο: ντόπιοι προμήθευαν τους εγκλωβισμένους με βασικά είδη σε τιμές δεκαπλάσιες της πραγματικής αξίας, ενώ ένα αυτοσχέδιο παζάρι ξεπήδησε πάνω στον δρόμο. Όσοι βρέθηκαν εκεί, δεν μπορούσαν να κάνουν ούτε αναστροφή, απλά περίμεναν υπομονετικά τη σταδιακή αποσυμφόρηση. Σε όρους διάρκειας και κοινωνικού αντίκτυπου, το κινεζικό μποτιλιάρισμα του 2010 αποτελεί το πιο ακραίο παράδειγμα κυκλοφοριακής συμφόρησης που έχει καταγραφεί.
Παρόμοια περιστατικά έχουν παρατηρηθεί και αλλού, όπως στη Γερμανία το 1990 με 18 εκατ. αυτοκίνητα στα σύνορα Ανατολικής και Δυτικής χώρας, ή στην Ινδία το 2024 με ουρά 300χλμ που διήρκεσε 48 ώρες, όμως κανένα δεν συγκρίνεται με το μέγεθος και τις επιπτώσεις της υπόθεσης του G110. Το γεγονός ανέδειξε τα όρια της εξάρτησης από μεγάλους οδικούς άξονες και τις συνέπειες της ανεπάρκειας διαχείρισης κρίσεων, υπογραμμίζοντας πώς ακόμα και τα πιο σύγχρονα οδικά δίκτυα μπορούν να «καταρρεύσουν» αν δεν υπάρχουν εναλλακτικές ή έγκαιροι μηχανισμοί παρέμβασης



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity