Η κίνηση αυτή έρχεται -σύμφωνα με την εταιρεία- με καθυστέρηση, καθώς ήταν προγραμματισμένη για τον Μάιο. Η Ryanair είναι η πρώτη αεροπορική που αφήνει πίσω της οριστικά το τυπωμένο εισιτήριο και σύμφωνα με την ίδια, το 80% των επιβατών της (ετησίως) χρησιμοποιεί ήδη αυτό το εξελιγμένοι μοντέλο και στόχος είναι να μεγαλώσουν -μεταξύ άλλων- και οι άλλες υπηρεσίες που παρέχει μέσα από το app της.
Όπως είναι λογικό για εταιρεία low-cost, το μεγαλύτερο όφελός της είναι να αγοράζει ο επιβάτης έξτρα υπηρεσίες μέσα από το app, οπότε και η αποκλειστικά online λειτουργία μηχανισμού επιβίβασης στοχεύει στο να αυξήσει τις αλληλεπιδράσεις του χρήστη και την μεγαλύτερης διάρκειας παραμονή στην εφαρμογή. Μένει να δούμε πως θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με επιβάτες που δεν έχουν smartphone.
Η εταιρεία σημειώνει πάντως πως εκτός όλων των άλλων, αυτή η αλλαγή θα εξοικονομήσει και πάνω από 300 τόνους χαρτιού ετησίως.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity