Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Τέλος οι προσωποποιημένες διαφημίσεις από το Facebook στην Ε.Ε. δίχως την άδεια των χρηστών

*
Η Meta θα πρέπει να περιορίσει τις προσωποποιημένες διαφημίσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Το δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποφάσισε ότι η ιδιοκτήτρια του Facebook θα πρέπει πρώτα να λαμβάνει τη συγκατάθεση των χρηστών, καθώς η διαδικασία περιλαμβάνει την επεξεργασία δεδομένων των χρηστών. Σε δήλωσή του στη The Wall Street Journal, εκπρόσωπος τύπου της Meta αναφέρει ότι ο γίγαντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εξετάζει την απόφαση του δικαστηρίο και θα επανέλθει με περισσότερα σε εύλογο χρόνο.

Η Meta έχει ήδη καταθέσει έφεση για το πρόστιμο ύψους €390 εκ. που της επιβλήθηκε από την Ε.Ε. για την απαίτηση από τους χρήστες του Facebook, του Instagram και του WhatsApp να δέχονται εξατομικευμένες διαφημίσεις μόνο και μόνο για να χρησιμοποιούν αυτές τις πλατφόρμες. Το διοικητικό όργανο πιστεύει ότι η Meta παραβίασε τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) ζητώντας δεδομένα στόχευσης διαφημίσεων μόνο για να τη χρήση του Facebook, του Instagram και του WhatsApp σε βασικό επίπεδο. Στη νέα απόφαση, το Δικαστήριο σημειώνει ότι εναπόκειται σε έναν διαχειριστή του ιστότοπου να αποδείξει ότι οι χρήστες δίνουν πρόθυμα την άδειά τους.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*