Ο Zuckerberg ανέφερε ότι το Threads είναι σε θέση να γίνει η επόμενη πλατφόρμα της Meta με ένα δισεκατομμύριο χρήστες, δηλώνοντας ότι «βρίσκεται σε καλό δρόμο για να γίνει πρωτοπόρος στην κατηγορία της». Σημείωσε επίσης μια αύξηση 10% στην απασχόληση των χρηστών, αποδίδοντάς τη στις βελτιώσεις στα συστήματα προτάσεων που βασίζονται σε τεχνητή νοημοσύνη.
Επιπλέον, ο διευθυντής του Instagram, Adam Mosseri, αποκάλυψε ότι η Meta αξιολογεί επί του παρόντος επιλογές για ελέγχους εξατομίκευσης αλγορίθμων στο Threads. Η εταιρεία δοκιμάζει λειτουργίες που επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόζουν τις προτάσεις του Instagram, με τη δυνατότητα επέκτασης παρόμοιων δυνατοτήτων στο Threads.
Καθώς το Threads συνεχίζει την επέκτασή του, η Meta επιβεβαίωσε την εμφάνιση διαφημίσεων στο feed της πλατφόρμας. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές, η οικονομική διευθύντρια της Meta, Susan Li, ανέφερε ότι οι διαφημίσεις είναι πλέον διαθέσιμες σε χρήστες σε όλο τον κόσμο, κατόπιν δοκιμαστικής υιοθέτησής τους σε 30 χώρες νωρίτερα φέτος.
Επίσης, η Meta ανακοίνωσε σχέδια για την επέκταση της ποικιλίας των μορφών διαφημίσεων στο Threads, συμπεριλαμβανομένων των διαφημιστικών videos. Η Li δήλωσε: «Εφαρμόζουμε την τυπική στρατηγική μας για τη δημιουργία εσόδων, βελτιστοποιώντας τις μορφές και την απόδοση των διαφημίσεων».



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity