Αρχικά υπήρξε η ανησυχία πως η διακοπή ήταν αποτέλεσμα μιας επίθεσης DDoS, όμως η ανάλυση που ακολούθησε αποκάλυψε πως η πραγματική αιτία ήταν μια αλλαγή στις άδειες πρόσβασης της βάσης δεδομένων της Cloudflare. Αυτή η αλλαγή επηρέασε ένα αρχείο που χρησιμοποιείται από το σύστημα διαχείρισης bots της εταιρείας, το οποίο βασίζεται σε μοντέλο μηχανικής μάθησης για να αξιολογεί και να φιλτράρει τα αιτήματα που γίνονται από bots στα δίκτυα των πελατών της.
Το πρόβλημα προήλθε από μια αλλαγή στον μηχανισμό δημιουργίας ενός αρχείου χαρακτηριστικών που ενημερώνεται τακτικά για να βοηθά την απόφαση αν ένα αίτημα προέρχεται από αυτοματοποιημένο bot ή όχι, με αποτέλεσμα να προκύπτουν σφάλματα HTTP 5xx που διέκοψαν την κυκλοφορία δεδομένων για πολλούς χρήστες.
Αυτή ήταν η πιο σοβαρή διακοπή λειτουργίας της Cloudflare τα τελευταία χρόνια, πρώτη φορά που η πλειονότητα της κυκλοφορίας στα βασικά της δίκτυα σταμάτησε αφότου υπέστη παρόμοια διακοπή το 2019. Ο Matthew Prince ζήτησε συγγνώμη εκ μέρους της ομάδας του και δεσμεύτηκε για την αποκατάσταση του προβλήματος, τονίζοντας παράλληλα ότι δεν υπήρχε κανένα ίχνος κακόβουλης δραστηριότητας πίσω από το περιστατικό.
On November 18 Cloudflare experienced a service outage, triggered by an issue with a Bot Management feature, impacting multiple Cloudflare services. Here's a detailed breakdown of what happened. https://t.co/7WArlr5ghI
— Cloudflare (@Cloudflare) November 18, 2025



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity