Πάντως ακόμα και αν δεν καταστεί δυνατή η αποκλειστική χρήση του regenerative braking, το αυτοκίνητο θα είναι πιο αποδοτικό, αφού κάθε φορά που φρενάρει θα παράγεται ενέργεια. Επιπλέον, ένα αυτοκίνητο χωρίς παραδοσιακά φρένα θα είναι ακόμα ένα λιθαράκι στην προσπάθεια να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση. Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 55% τη ατμοσφαιρικής ρύπανσης λόγω της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων δεν προέρχεται από τις εξατμίσεις. Για το 20% από αυτό το ποσοστό υπεύθυνη είναι η σκόνη που δημιουργείται κατά το φρενάρισμα. Αυτό είναι μια ιδιαίτερα σημαντική πληροφορία, καθώς οι περισσότεροι απλά νομίζουν ότι τα καύσιμα είναι αποκλειστικά υπεύθυνα για τη ρύπανση που προκαλούν τα αυτοκίνητα.
Πάντως ακόμα και αν δεν καταστεί δυνατή η αποκλειστική χρήση του regenerative braking, το αυτοκίνητο θα είναι πιο αποδοτικό, αφού κάθε φορά που φρενάρει θα παράγεται ενέργεια. Επιπλέον, ένα αυτοκίνητο χωρίς παραδοσιακά φρένα θα είναι ακόμα ένα λιθαράκι στην προσπάθεια να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση. Μάλιστα, σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, το 55% τη ατμοσφαιρικής ρύπανσης λόγω της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων δεν προέρχεται από τις εξατμίσεις. Για το 20% από αυτό το ποσοστό υπεύθυνη είναι η σκόνη που δημιουργείται κατά το φρενάρισμα. Αυτό είναι μια ιδιαίτερα σημαντική πληροφορία, καθώς οι περισσότεροι απλά νομίζουν ότι τα καύσιμα είναι αποκλειστικά υπεύθυνα για τη ρύπανση που προκαλούν τα αυτοκίνητα.
-
- 10/05
To DS E-TENSE ίσως είναι ένα πρώτο δείγμα από τα αυτοκίνητα του μέλλοντος.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity