To James Webb ανακάλυψε τεράστιους γαλαξίες που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν

Οι αστρονόμοι ανακάλυψαν έξι τεράστιους γαλαξίες, που χρονολογούνται 600 εκ. χρόνια μετά το Big Bang. Αυτό που έχει εντυπωσιάσει του επιστήμονες είναι το μέγεθος αυτών των γαλαξιών. Καθένας από αυτούς φαίνεται να ζυγίζει δισεκατομμύρια φορές περισσότερο από τον ήλιο. Σε έναν από αυτούς, το συνολικό βάρος όλων των αστεριών του μπορεί να είναι έως και 100 δισεκατομμύρια φορές μεγαλύτερο από αυτό του ήλιου, σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι οποίοι δημοσίευσαν τα ευρήματά τους στο περιοδικό Nature.

Ο ερευνητής του πανεπιστημίου του Swinburne της Αυστραλίας, Ivo Labbe είπε ότι αυτός και η ομάδα του δεν πίστευαν ότι τα αποτελέσματα ήταν πραγματικά στην αρχή- ότι δεν θα μπορούσαν να υπάρχουν γαλαξίες τόσο ώριμοι όσο ο δικός μας Γαλαξίας- και πρέπει ακόμα να επιβεβαιωθούν. Τα αντικείμενα φαινόταν τόσο μεγάλα και φωτεινά που ορισμένα μέλη της ομάδας νόμιζαν ότι είχαν κάνει λάθος.

"Η αποκάλυψη ότι ο τεράστιος σχηματισμός γαλαξιών ξεκίνησε πολύ νωρίς στην ιστορία του σύμπαντος ανατρέπει αυτό που πολλοί από εμάς πιστεύαμε ότι ήταν αποδεδειγμένη επιστήμη", είπε ο Joel Leja του πανεπιστημίου της Pennsylvania. "Αποδείχθηκε ότι βρήκαμε κάτι τόσο απροσδόκητο που στην πραγματικότητα δημιουργεί προβλήματα στην επιστήμη. Θέτει υπό αμφισβήτηση ολόκληρη την εικόνα του πρώιμου σχηματισμού γαλαξιών".

Αυτές οι παρατηρήσεις γαλαξιών ήταν μεταξύ των πρώτων δεδομένων που αξίας $10 δισ. τηλεσκόπιο Webb, που εκτοξεύτηκε πριν από περίπου ένα χρόνο. Το Webb της NASA και της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας θεωρείται ο διάδοχος του διαστημικού τηλεσκοπίου Hubble, που εισέρχεται στην 33η επέτειο από την εκτόξευσή του.

This image provided by NASA and the European Space Agency shows images of six candidate massive...