I really don't believe the Coca-Cola logo is hiding a secret message https://t.co/Vgp6eBNSPy pic.twitter.com/gL0GeXLizA
— Computer Arts (@ComputerArts) October 21, 2024
Το λογότυπο δημιουργήθηκε από τον πρώιμο διαφημιστή της εταιρείας, Frank Mason Robinson, ο οποίος πρότεινε και το όνομα Coca-Cola. Ο σχεδιασμός του περιλάμβανε το χαρακτηριστικό κόκκινο κουτί και το σενάριο της ονομασίας, τονισμένο με μια λευκή κυματιστή γραμμή, γνωστή ως Dynamic Ribbon Device, που παραμένει αναλλοίωτο διαχρονικά. Ταυτόχρονα, η Coca-Cola ανακοίνωσε πρόσφατα αλλαγές στη συνταγή της, κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου προγραμματίζεται να λανσάρει μια νέα έκδοση που θα παρασκευάζεται με ζάχαρη καλαμποκιού (cane sugar), όπως χρησιμοποιείται ήδη στο Μεξικό και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.
Μέχρι σήμερα, το πιο διαδεδομένο γλυκαντικό στις ΗΠΑ ήταν το καλαμποκάλευρο (corn syrup), το οποίο είναι πιο οικονομικό σε σύγκριση με τη ζάχαρη. Ωστόσο, αυτή η αλλαγή στη συνταγή αναμένεται να προκαλέσει σημαντικές προσαρμογές στην εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity