Παρά τις χιλιάδες προβολές στο YouTube, τα σχόλια ήταν γεμάτα με επικρίσεις όπως «το μέλλον έφτασε και φαίνεται άσχημο» ή ερωτήματα γιατί εταιρεία με τόσα χρήματα δεν επέλεξε ανθρώπινη παραγωγή, οδηγώντας σε πλήρη απόσυρση του βίντεο.
Η παραγωγική The Sweetshop υπερασπίστηκε το έργο της, ισχυριζόμενη ότι επτά εβδομάδες εξαντλητικής εργασίας από 10 ειδικούς AI και post-production με χιλιάδες takes στο εργαλείο The Gardening Club το καθιστούν «ταινία» και όχι «φθηνό κόλπο AI», τονίζοντας ότι η τεχνολογία με craft παράγει «κινηματογραφικό» αποτέλεσμα.
Αυτή η περίπτωση συνεχίζει την τάση μεγάλων εταιρειών όπως η Coca-Cola και η Google να χρησιμοποιούν generative AI για διαφημίσεις, αλλά το κοινό φαίντεαι να απορρίπτει αποφασιστικά τα «επιθετικά» και μη ανθρώπινα προϊόντα, με την McDonald's να έχει προηγούμενο με AI memes, όπου σε μια περίπτωση στο Μεξικό, καμπάνια είχε την ίδια τύχη.
Τρεις μήνες με το Huawei Watch GT6 Pro: το gadget που άλλαξε τις συνήθειές μου



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity