Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Vodafone παρουσίασε το Vodafone Home

H Vodafone παρουσίασε στο πλαίσιο ειδικού media event τις υπηρεσίες που θα προσφέρει πλέον σε επίπεδο οικιακών χρηστών με ανάγκες τηλεφωνίας, τις αλλαγές που έρχονται μετά την ενσωμάτωση των υπηρεσιών της hellas online. Πλέον, τα πακέτα της hellas online μετονομάζονται σε Vodafone Home, δημιουργώντας έτσι μια ομπρέλα υπηρεσιών που καλύπτουν ανάγκες κινητής, σταθερής και internet. Οι πελάτες του Vodafone Home θα έχουν δωρεάν πρόσβαση σε δύο υπηρεσίες, τη Δωρεάν Προσωπική Εξυπηρέτησης και τη Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας». Το κομμάτι της Δωρεάν Προσωπικής Εξυπηρέτησης λειτουργεί με τη λογική που υπάρχει σήμερα στα premium πακέτα κινητής τηλεφωνίας, έτσι ώστε ο καταναλωτής να έχει τον προσωπικό του σύμβουλο, κάθε φορά που επικοινωνεί (καθημερινές 09.00-17.00) με το τμήμα εξυπηρέτησης συνδρομητών στο 13830. Όλοι οι συνδρομητές που πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις (που αναγράφονται στην ελληνική ιστοσελίδα της Vodafone) θα λάβουν αυτόματα και χωρίς καμία ενέργεια από πλευράς τους το όνομα του προσωπικού τους συμβούλου μέσω γραπτού μηνύματος (SMS) στο κινητό τους τηλέφωνο.



Η Δωρεάν «Ρεζέρβα Επικοινωνίας» είναι μια νέα υπηρεσία που προσφέρει ένα backup στους πελάτες συμβολαίου Vodafone κινητής με σταθερό και internet Vodafone Home. Τυπικά, σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος και μη λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής ή του internet στο σταθερό, οι συνδρομητές της Vodafone μπορούν να συνεχίσουν να επικοινωνούν και να σερφάρουν χωρίς περιορισμούς με δωρεάν χρόνο ομιλίας προς όλα τα εθνικά σταθερά και κινητά και MB με το πρόγραμμα Vodafone, μέχρι την επαναλειτουργία της σύνδεσής τους στο σταθερό τηλέφωνο του σπιτιού. Η διαδικασία για την ενεργοποίηση αυτής της υπηρεσίας είναι απλή και αρκεί απλά ένα τηλέφωνο στο 13830, όπου και θα πρέπει να γίνει η ενημέρωση για το τεχνικό πρόβλημα. Οι τεχνικοί της Vodafone θα προσπαθήσουν να το επιλύσουν άμεσα. Αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, μπαίνει σε λειτουργία η υπηρεσία «Ρεζέρβα Επικοινωνίας».


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*