Η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή επέβαλλε πρόστιμα από 10 έως 100 χιλιάδες ευρώ σε 5 eShops που δεν παρέδωσαν προϊόντα στους πελάτες. Η έρευνα έγινε μετά από αρκετές καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίοι σημείωναν πως ενώ έκαναν παραγγελίες, δεν έπαιρναν ποτέ τα σχετικά προϊόντα στα χέρια τους. Μάλιστα, σε περιπτώσεις, υπήρχαν αναφορές για κατάθεση των χρημάτων (ή χρέωση των πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών) και αδυναμία επικοινωνίας με την επιχείρηση από τηλέφωνο και mail. Μάλιστα, κάποιοι τηλεφωνικοί αριθμοί που υπήρχαν σε κάποια καταστήματα δεν αντιστοιχούσαν καν σε συνδρομητή.

Τα 5 eShops (και τα πρόστιμά που δέχτηκαν) είναι τα παρακάτω.
www.a-mobiles.gr (Μ. ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΟΝ. ΙΚΕ): €100.000
www.mxstore.gr (MILA X MON. ΙΚΕ): €80.000
www.ubit.gr (BSVA BUSINESS SALES ΙΚΕ): €70.000
ww.emobile24.gr (Ε-MOBILE ENTERPRISE M. IKE): €70.000
ww.clickstore.gr (ΚΑΛΑΡΩΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ): €10.000Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity