Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το Facebook σχεδιάζει να βάλει τέλος στα fake news

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα του διαδικτύου για το 2016 είναι η διάδοση ψεύτικων ειδήσεων, ειδικά μέσω της γνωστής πλατφόρμας του Facebook. Η εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά μέτρων για την αντιμετώπιση του φαινομένου. Αρχικά θα γίνει ευκολότερος ο τρόπος κατά τον οποίο θα μπορείτε να κάνετε report τα fake news, απλά πατώντας στην πάνω δεξιά γωνία του post. Επίσης, σε συνεργασία με άλλες εταιρείες, θα ελέγχεται η πιστότητα του κάθε άρθρου, ενώ η δημοσίευση των αναληθών θα βρίσκεται όσο το δυνατόν χαμηλότερα στη λίστα με τα news feed και το Facebook θα σας παρέχει link, με τη αληθινή -σχετική είδηση. Σύμφωνα με στατιστική ερεύνα που έχει πραγματοποιήσει η εταιρεία, τα "πλαστά" νέα κοινοποιούνται σε μεγάλο ποσοστό με βάση τον τίτλο του άρθρου, χωρίς ο αναγνώστης να έχει κάνει τον κόπο να μπει στην ιστοσελίδα, να διαβάσει ολόκληρο το κείμενο και να κρίνει (ή να ελέγξει) ο ίδιος την ορθότητά του. 



Φυσικά, το Facebook όσα μέτρα και αν λάβει δεν θα καταφέρει να εξαφανίσει τα πλαστά-ψεύτικα-υπερβολικά πολλές φορές νέα, όμως τουλάχιστον κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση για την μείωσή τους.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Sephiroth
    • 'Μια είδηση της μορφής "ΣΟΚ, ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ" με ελληνική σημαία και Έλληνες φαντάρους, σαφώς και είναι ψεύτικη όταν αναφέρεται σε επιστράτευση που γίνεται στην...Ταγκανίκα. Έχει σαφώς λογική clickbait και δεν μεταφέρει κάτι αληθές. Δεν μιλάμε για κάτι υποκειμενικό, μιλάμε για κάτι αντικειμενικό. Προφανώς και η λογική θα εφαρμοστεί σε ειδησεογραφικά κείμενα και (ελπίζω) όχι σε κείμενα άποψης. Από την άλλη, δυστυχώς τα social media έχουν παρα-δώσει βάρος στην κριτική ικανότητα των χρηστών τους. Και εξηγούμαι: ένα post που περιλαμβάνει ένα σχόλιο για το Χ άτομο μπορεί να κατέβει μετά από μαζικά reports, ένα προσβλητικό post για ένα έθνος ή μια φυλή, δεν κατεβαίνει στο facebook αν το κάνει report ένας. Εκεί πιστεύω πως θέλει να καταλήξει το facebook και είναι μια αρχή, καθώς από τους servers του διακινούνται πλέον τα περισσότερα article links παγκοσμίως.

*