Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
13 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 25/05/12
Όπως κάθε Παρασκευή, έτσι και αυτή την εβδομάδα, η Αναστασία είναι εδώ για να σας μεταφέρει τις πιο σημαντικές ειδήσεις της αγοράς των video games, μέσα από την καθιερωμένη εκπομπή Friday Night Enternity TV.



Ρε παιδιά,νταξ καταλαβαίνω έρχεται η Ε3 και δεν υπάρχουν πολλά καινούργια νέα αλλά όσο πάει και μικραίνει η εκπομπούλα...3.53 λεπτά εκπομπή με 5 ειδήσεις? Αν βγάλουμε την εισαγωγή,τον αποχαιρετισμό και το videaκι μένουν 2 λεπτά εκπομπή!Αφού βλέπετε ότι μας αρέσει!
Τουλάχιστον μετά την Ε3 θα περιμένω καμία 10λεπτη εκπομπή για αποζημίωση...
σκοπός μας δεν ειναι να τη μικραίνουμε φυσικά, αλλά δε μας έχουν και τίποτα σοβαρές ειδήσεις... θα το προσέξουμε πάντως ώστε να μη τη βγάζουμε τόσο μικρή :)
Προς την Αναστασία.
Αγγελία Γάμου.
Νέος υψος 1.65 με τα χερια στην αναταση, φυσικοτατη φαλακρα, μπυροκοιλιας, μυριζω ποδαριλα στα δυο ψοφα γατα , γόνος αριστοκρατικης οικογενειας ληστων, διαμενω σε πολυτελεστατο τσαντηρι με θεα το θερμαικο . Πρωτο ραντεβου στο πατσατδίδικο ο " Αγγλεουρας " ως τζεντλεμαν κερνας εσύ. ;-)
Σοβαρα μιλώντας πλεον θελω να πω ότι με λυπεί το γεγονός ότι δεν κυκλοφορουν στην αγορα adventure games ,βλεπουμε ενα ποστοστο 75-80 τις εκατο fps πραγμα που πριν μερικα χροννια δεν συναίβαινει υπηρχε μια ισορροπία μεταξυ των παιχνιδιων.
Εγω προτεινω λατρης της κατηγορίας adventures για αυτην την εβδομαδα το
Τhe Jounrey down
γιατι λεει οτι θα εχει μεσα το Peace Walker αλλαξε τπτ;;
Υπέροχο το βιντεάκι για άλλη μια φορά!
Παίδες η διάρκεια του βιντεο έχει να κάνει με τις νεες ειδήσεις! Τι να κάνει δλδ η Αναστασία! Να βγει να λέει τον καφέ για να γίνει 5+ λεπτά;;
Όπου χρειάζεται θα είναι και 10λεπτο!
Το βίντεο αρκετά μικρό και κανονικά θα ήταν μικρότερο.
Μία μικρή διόρθωση, η εταιρεία λέγεται Κονάμι και όχι Κόναμι.
Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένετε στις «αποκαλύψεις» που φαίνονται να έγιναν από τη Ubisoft για το WiiU, αν δεν γνωρίζετε κάτιάλλο και μας το κρατάτε κρυφό, αυτά όλα είναι ακόμα φήμες...
Θα συμφωνήσω ότι είναι φήμες τα περι Wii U και μου φάνηκε περίεργο που το άκουσα στο Video σαν είδηση.
Μ αρέσει που παρουσιάζετε πάντως έτσι τα εβδομαδιαία news , στα επόμενα εμπλουτίστε το λίγο , υπάρχουν αρκετές ειδήσεις.Νέες κυκλοφορίες (βλέπε Dirt Showdown) , To Because We May θα μπορούσε και αυτό να μπει: http://www.becausewemay.com/index.html όπως και άλλα.
Μιας και είναι το πρώτο μου σχόλιο να πω ένα μπράβο στη σελίδα σας με έχει ενθουσιάσει και φαίνεται ότι, ότι κάνετε γίνεται με μεράκι. (Design, news, παρουσιάσεις κτλ)
Λοιπόν, κρατάω σημειώσεις από τα σχόλιά σας. Όσο για τη διάρκεια της εκπομπής σίγουρα διαφοροποιείται από εβδομάδα σε εβδομάδα. Χαίρομαι πολύ πάντως που ζητάτε κι άλλο. Θα σας αποζημιώσουμε σύντομα!
εμενα παντως δεν μου απαντησε κανεις... οκ
άντε να σου απαντήσω εγώ...Το Peace Walker ήταν εξαρχής μέσα!
το Peace Walker ΔΕΝ ηταν εξαρχης μεσα στην συλογη για το vita. αλλα μονο για ps3, xbox !!!
http://www.plaisio.gr/Gaming/Games/Ps-Vita-Games/Konami-Metal-Gear-Solid-HD-Collection-PS-Vita-1-17-07-01-002.htm
και μαλλον ακομη και τωρα ΔΕΝ ειναι και κανουν λαθος.
Βασίλη, είναι δικό μου το λάθος στο νέο που γράψαμε μέσα στην εβδομάδα και τα παιδιά για την εκπομπή το χρησιμοποίησαν από εκεί. Το πακέτο για το PS Vita ΔΕΝ περιλαμβάνει το Peace Walker
και χαρηκα :'(