Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Οι απορίες για την ισχύ του Wii U είναι αρκετές και αν και η ίδια η Nintendo δε δίνει από τώρα ξεκάθαρες απαντήσεις, οι συνεργάτες της αναλαμβάνουν δράση. Συγκεκριμένα, η Activision σημείωσε πως το Call of Duty: Black Ops 2 θα διατεθεί στο νέο σύστημα της ιαπωνικής εταιρείας προσφέροντας όχι μόνο Full HD ανάλυση, αλλά και ρυθμό ανανέωσης που θα αγγίζει τα 60 καρέ το δευτερόλεπτο.
Συγκεκριμένα, ο Eric Hirshberg μίλησε εκ μέρους του γνωστού publisher και σημείωσε πως οι κάτοχοι Wii U θα απολαύσουν την πληρέστερη Call of Duty εμπειρία. Ακόμη, δήλωσε πως ετοιμάζονται ανάλογες εκδόσεις για τους τίτλους 007 Legends, Transformers: Prime και Skylanders: Giants.
Toσο καιρο το λεγαμε περιμενετε να βγει η κονσολα πριν τη θαψετε. Ειναι αυτονοητο οτι μπορει να το κανει αυτο εν ετει 2012. Προφανως και το Mass Effect ειναι ενα προχειρο πορτ απο τη στιγμη που τρεχει στα 720, δε φταιει η κονσολα.
Είναι και θέμα μηχανής! Αλλά εννοείται ότι μπορούν αν θέλουν να φτιάξουν 1080p με 60FPS... όσο περνάει και ο καιρός και το μαθαίνουν το μηχάνημα θα είναι όλα μια χαρά!
τα 60 fps νομιζω οτι ειναι κανονας της activision για τα call of duty.τωρα τα 1080p είναι σιγουρα κατι το ενθαρρυντικο.
αυτό ομως που εχει ιδιαιτερη σημασια ειναι το ταμπλετ να μπορει να αξιοποιηθει σωστα κ εξυπνα στο multiplayer κομματι του παιχνιδιου που είναι κ το μεγαλο ατου του franchise για να κανει τη μεγαλη διαφορα για το wii u.
Toσο καιρο το λεγαμε περιμενετε να βγει η κονσολα πριν τη θαψετε. Ειναι αυτονοητο οτι μπορει να το κανει αυτο εν ετει 2012. Προφανως και το Mass Effect ειναι ενα προχειρο πορτ απο τη στιγμη που τρεχει στα 720, δε φταιει η κονσολα.
Είναι και θέμα μηχανής! Αλλά εννοείται ότι μπορούν αν θέλουν να φτιάξουν 1080p με 60FPS... όσο περνάει και ο καιρός και το μαθαίνουν το μηχάνημα θα είναι όλα μια χαρά!
Good stuff...
Δεν εκπλήσσομαι να πω την αλήθεια,αυτό έλειπε next gen κονσόλα και να μην έτρεχε σε τέτοια ανάλυση θα ήταν κάπως.
τα 60 fps νομιζω οτι ειναι κανονας της activision για τα call of duty.τωρα τα 1080p είναι σιγουρα κατι το ενθαρρυντικο.
αυτό ομως που εχει ιδιαιτερη σημασια ειναι το ταμπλετ να μπορει να αξιοποιηθει σωστα κ εξυπνα στο multiplayer κομματι του παιχνιδιου που είναι κ το μεγαλο ατου του franchise για να κανει τη μεγαλη διαφορα για το wii u.
το cod4 στο ps3 ετρεχε 1080i στα 60 καρε θυμαμαι....