
Η ομάδα ανάπτυξης βασίστηκε πάλι στην open world λογική και έχτισε εκεί πάνω κάτι που η ίδια ονομάζει «ο απόλυτος ανοιχτός κόσμος». Συγκεκριμένα, τονίστηκε πως ο κόσμος του GTA 5 θα είναι 3,5 φορές μεγαλύτερος από αυτόν του Red Dead Redemption και το ωφέλιμο τμήμα του έως και 5 (φορές μεγαλύτερο, φτάνοντας σε έκταση τον αντίστοιχο χώρο των GTA: San Andreas, GTA IV και Red Dead Redemption μαζί!). Η μετάβαση από τον ένα ήρωα στον άλλο γίνεται σε πραγματικό χρόνο και επιτυγχάνεται με ένα zoom out, zoom in με τη λογική των Google Maps. Η κάμερα ουσιαστικά φεύγει από τον ενεργό ήρωα, το πλάνο ανοίγει απομακρύνοντας την οπτική από το έδαφος, ανεβαίνει προς τα πάνω και διασχίζοντας την πόλη φτάνει στον επόμενο χαρακτήρα. Αν οι χαρακτήρες βρίσκονται σε κοντινή απόσταση, η μετάβαση από τον ένα στον άλλο είναι πιο σύντομη, ενώ σε περίπτωση που δύο ήρωες συμμετέχουν σε μια αποστολή, είναι άμεση. Κάθε ένας από τους χαρακτήρες έχει συγκεκριμένες ικανότητες σε όλα τα γνωστά επίπεδα, όπως Stamina, Shooting, Strength, Stealth, Flying, Driving, Mechanic κτλ, καθώς και χαρακτηρίζεται από ένα “Special” που είναι διαθέσιμο όταν γεμίσει η ειδική μπάρα.

Ο Franklin για παράδειγμα είναι υπερβολικά δεμένος με την αδρεναλίνη και έτσι μπορεί να κάνει το χρόνο να κυλάει πιο αργά την ώρα που οδηγεί. Ο Trevor μπορεί να αυξήσει την ισχύ των χτυπημάτων του για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και να μειώσει την απώλεια ενέργειας από αυτά που δέχεται, ενώ ο Michael έχει κάτι σαν Bullet Time. Όλες οι δυνατότητες μπορούν να βελτιωθούν όσο περνάνε οι αποστολές και να ενισχύονται ολοένα και περισσότερο. Παρόλα αυτά, οι τομείς στους οποίους κάθε ήρωας είναι καλός παραμένουν το βασικό τους χαρακτηριστικό γνώρισμα (πχ. ο Trevor είναι ο καλύτερος πιλότος, ο Franklin ο καλύτερος οδηγός κτλ). Όσο τα περισσότερα χαρακτηριστικά βελτιώνονται, οι παίκτες θα μπορούν να προσεγγίσουν κάθε αποστολή και με διαφορετικό τρόπο.

Οι συνάδελφοι που είδαν το real time demo και τα κύματα της θάλασσας μιλούν για τα καλύτερα physics που έχουν συναντήσει μέχρι σήμερα σε αυτή τη γενιά, ενώ σημειώνουν πως καιρικές συνθήκες σε μεγάλη ποικιλία δεν είδαν, αλλά τους αναφέρθηκε πως θα υπάρχει. Κάποια σκάφη που θα είναι διαθέσιμα στους παίκτες θα έχουν ειδικό εξοπλισμό για καταδύσεις (μάσκα, αναπνευστήρα και πέδιλα), ενώ κάτω από την επιφάνεια θα υπάρχει ένας εντελώς διαφορετικός κόσμος, ιδιαίτερα ζωντανός, γεμάτος ψάρια και καρχαρίες, οι οποίοι δε θα σας χαριστούν αν δεν προσέξετε που κολυμπάτε. Εκεί, θα υπάρχουν και αρκετοί «θησαυροί» και αντικείμενα, αλλά οι ενδείξεις θα απουσιάζουν εντελώς, κάνοντας έτσι πιο δύσκολη την εύρεσή τους. Ο παίκτης θα μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τέσσερις χαρακτήρες, τους τρεις πρωταγωνιστές του single player και τον ήρωα που έχει δημιουργήσει για το multiplayer. Αυτόματα, με το πάτημα της κατεύθυνσης προς τα κάτω στο D-Pad, θα μεταφέρεται από το single player στο multiplayer περιβάλλον. Για το τελευταίο κομμάτι, η Rockstar σημείωσε πως θα ανακοινώσει περισσότερα στο άμεσο μέλλον.
Η ζωή του Michael είναι ιδιαίτερα μίζερη: η γυναίκα του τον σιχαίνεται, απέχει από την ιδανική σχέση πατέρα-παιδιών και χαραμίζει τον ελεύθερό του χρόνο πίνοντας και βλέποντας παλιές ταινίες δράσης. Αυτό το χαρακτηριστικό θα παίζει ιδιαίτερο ρόλο στο πόσο οκνηρός θα είναι σε διάφορες φάσεις του κεντρικού story. Η Rockstar σημείωσε πως στον κόσμο του GTA 5 ο παίκτης θα συναντήσει πενταπλάσιο αριθμό πεζών σε σχέση με το Grand Theft Auto IV, ενώ σημαντικές βελτιώσεις θα έχουμε και στην απεικόνιση του Los Angeles που θα είναι ο,τι καλύτερο έχει δημιουργηθεί ποτέ. Αυτόματα, η αλληλεπίδραση του (ενεργού) ήρωα με το περιβάλλον θα είναι ακόμη μεγαλύτερη. Για παράδειγμα, ητν ώρα των αποστολών θα συναντάμε ανθρώπους που θα προσπαθούν να μας πιάσουν συζήτηση, να μας προτρέψουν να ασχοληθούμε μαζί τους κτλ. Οι συμμορίες θα κάνουν για άλλη μια φορά την εμφάνισή τους, ωστόσο ακόμη κι αν βρίσκεστε στην περιοχή τους, δε θα ανοίγουν πυρ αν δε σας δουν να βγάζετε όπλο.

Μέσω του iFruit (saw what you did there!), του νέου κινητού τηλεφώνου στο GTA 5, οι παίκτες θα μπορούν να τραβήξουν φωτογραφίες και videos μέσα από τον τίτλο και να τις ανεβάσουν είτε στο Social Club, είτε ακόμη και στην προσωπική τους σελίδα στα social media. Η συσκευή έχει 9 applications όπως κάμερα, internet, επαφές, social media, ημερολόγιο, επανάληψη των προηγούμενων αποστολών και 3 ακόμη που θα αποκαλυφθούν στο άμεσο μέλλον. Μέσα στο πλαίσιο των αποστολών θα υπάρχουν και αυτές της προστασίας ενός φορτίου, όπου πολλές φορές θα απαιτούν και την πρόσληψη ειδικού προσωπικού. Όσον αφορά στη συμμετοχή των ηρώων στη δράση, ο παίκτης καλείται να κρατήσει εν ζωή και τους τρεις. Αν πεθάνει ο ένας, ο τίτλος οδηγεί σε εμφάνιση του παίκτη ακριβώς στο τελευταίο checkpoint. Στους μηχανισμούς μάχης βλέπουμε αρκετές βελτιώσεις, νέο σύστημα κάλυψης και απόκρυψης σε γωνίες, ενώ υπάρχει και ένα ευρύτερο οπτικό πεδίο. Τα καταστήματα Pay N Spray συνεχίζουν να υφίστανται και να βοηθούν τον παίκτη να βάψει το όχημά του και να ξεφύγει από την αστυνομία, ενώ πλέον μπορούν να γίνουν και βελτιώσεις στο εκάστοτε αυτοκίνητο σε επίπεδο μηχανής, αμορτισέρ και φρένων. Customization έχουμε ακόμη και στα όπλα, τα οποία μπορούν να γίνουν υπερβολικά ισχυρά.

Μερικά ακόμη στοιχεία που αναφέρονται είναι πως ο παίκτης μπορεί να πειράξει τους χαρακτήρες του σε επίπεδο κόμμωσης, ντυσίματος και τατουάζ. Ακόμη, κατά τη διάρκεια της οδήγησης θα μπορεί να πάρει μαζί του ανθρώπους που κάνουν οτοστόπ, να οδηγήσει αεροσκάφη και να πετάξει πάνω από την πόλη, να πάρει μέρος σε μαθήματα γιόγκα και αγώνες ποδηλάτων ή ακόμη και να παίξει γκολφ και τένις. Τέλος, υπάρχει η δυνατότητα αγοράς σπιτιών, γκαράζ και εταιρειών, ξοδεύοντας το ανάλογο ποσό. Το Grand Theft Auto 5 θα κυκλοφορήσει στις 17 Σεπτεμβρίου για PS3 και Xbox 360. Δείτε περισσότερες νέες εικόνες στις επόμενες σελίδες του αφιερώματος.
















gia pc oxi e po re gamoto den tha to paiksoume:(
Παιδια αρρωσταίνω δεν σας κανω πλακα...
Για το pc θα αργήσει η έκδοση καθώς θέλει περισσότερη δουλειά,και λογικά θα υπάρχει και το αντίστοιχο port στις κονσόλες ps4/xbox 3
To na mporis na peksis tin pista real time apo 3 optikes gonies einai TELEIO...to na mporis na peksis se single player me ton multyplayer created paixti sou einai PIO TELEIO (poso mallon an to multy sou dini XP)...to oti to kanan RPG type den me xalaei katholou oute ta optional bullet-time effects ktl....
AFTO OMOS POU ME ''ANISIXI'' einai oti ena apo ta pragmata pou ekane panta prota i RockStar einai na diksi ton xarti...oti ginete sto Los Santos XERO POLI to katalavame oli...alla meri (polis) den vlepo...
Apo oti exo akousi perilamvani to Los Santos..sta ia pano apo kei..ta ia kato apo to San Fiero..alla oxi SanFiero kai las venturas...kai an einai toos megalo oso lene tote afta mou akougontai poli liga os meri...
Afto omos pou me xaropii einai oti IN ROCKSTAR WE TRUST..to paixnidi tha einai etimo otan goustari i rockstar pou simeni den tha exoume apotixies tupou skyrim me 1 crash ana lepto mexri to 1.5 patch dioti thelan na prolavoun tin 11/11/11 release date
Είναι γεγονός ότι για την PC έκδοση δεν είπαν κάτι, αλλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ να μην κυκλοφορήσει εκεί.
Σε αυτό που λέει ο Koel700, συμφωνώ. Είναι από τα λίγα στούντιο που πραγματικά αξίζει να περιμένεις να τελειώσει τη δουλειά της για ένα τίτλο :)
@T_K_L_L_LUIGI
Εγώ συνεχίζω να πιστεύω πως port σε next-gen κονσόλες, δεν θα γίνει. Το πιστεύω επειδή είναι η Rockstar. Αν ήταν η EA ή η Ubisoft, ναι. Αλλά όχι η R*. Δεν το έχει κάνει ως τώρα κι ούτε θεωρώ πως έχει λόγο να το κάνει με το GTA V. Για το PC απ'την άλλη, νομίζω πως θα ανακοινωθεί αργότερα, ίσως μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Στο προηγούμενο GTA, με τα DLC η Rockstar εισήγαγε την προσέγγιση μιας αποστολής και από άλλες οπτικές γωνίες. Τώρα, αυτό συμπεριλαμβάνεται από την αρχή, με τους τρεις χαρακτήρες. Λέτε αυτή τη φορά, τα DLC να προσθέτουν πόλεις στον χάρτη; San Fierro και Las Venturas;
@paoan013 δεν εννοώ port με την ακριβή έννοια του.Προφανώς λόγο της αρχιτεκτονικής των νέων κονσολών που είναι πιο κοντά στο pc θα έχει πολύ λιγότερη δουλειά να κάνει η rockstar.Ότι και να είναι θα το ευχαριστηθούμε σίγουρα. :)
Κι όμως,έχει κάνει πορτ σε επόμενες γενιές τίτλους της.Βλέπε Manhunt 2 & Bully.
Σαν pc gamer και γω, εύχομαι πραγματικά, κάποια στιγμή να το βγάλουν και στα pc. Είναι κρίμα τέτοιο παιχνίδι να μην το εκμεταλευτούν δεόντος, όσοι έχουν καινούρια συστήματα και κάρτες γραφικών. Ελπίζω η Rockstar να μη μας απογοητεύσει !!!!!!!!!!!!!!!!
Το Bully ήταν παιχνίδι του PS2. Δεν έγινε port στο PS3. Στο XBOX360 κυκλοφόρησε, επειδή δεν είχε κυκλοφορήσει στο XBOX. Όταν πέρασε η περίοδος αποκλειστικότητας της Sony, η κονσόλα της Microsoft που ήταν σε κυκλοφορία ήταν το XBOX360. Δεν μιλάμε για port λοιπόν. Το port που λέμε είναι σε δύο διαφορετικές γενιές της ίδιας κονσόλας.
Το δε Manhunt 2 έχει κυκλοφορήσει σε PC, PS2, PSP και Wii. Εδώ κι αν δε βλέπω κανένα port.
πεθαίνω λέμε και μόνο κοιτώντας τις εικόνες.άντε να περάσει ο καιρός να καούμε τελείως....
apla koryfaio sto eidos to perimena na ta exei ola ta panta !!!!!!!!!!!!!
GTA V ,BF4,Watchdogs,AC4 και μια κονσολα επομενης γενειας = 1 καλος μισθος.Γινεται να μην αγοραστουν?
ελπιζω να βγει και στην επομενη γενια κονσολων και σε pc φυσικα...γιατι το ps3 δεν νομιζω να τα σηκωνει ολα αυτα.....προτιμω να το παιξω στο ps4 οταν και αμα με το καλο το παρω για να το ευχαριστηθω φουλ.......θα ειναι επικο παιχνιδι!
egw to pro pareigghla to ctv v !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Δηλαδη μιλαμε για παιχνιδαρα επος και πρωτη μερα αγορας; Ψηθηκα αγρια τωρα
Εγώ πάντως κρατάω επιφυλάξεις όσον αφορά το επίπεδο των γραφικών με την έννοια ότι οι σημερινές κονσόλες έχουνε φτάσει στα όρια τους και οι άμεσες συγκρίσεις με το pc γέρνουν πεντακάθαρα υπέρ του 2ου. Δεν πιστεύω ότι μπορεί να βρήκαν κάποιο τρόπο να εντυπωσιάσουν (οπτικά μιλάω πάντα) με ένα παιχνίδι κονσόλας. Για μένα θα είναι απογοήτευση να μην κυκλοφορήσει pc έκδοση και ας έχω xbox. Όχι ότι το παιχνίδι δεν θα σβήσει τα πάντα έτσι κ αλλιώς και δεν θα βρίσκεται στο επίκεντρο άνετα για 2-3 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, απλά, αν εκμεταλλευτεί και τις δυνατότητες των pc θα είναι πραγματικά "άπιαστο" σε όλα του. Επίσης, έτσι χάνεται ένας πολύ δημοφιλής τίτλος από τις next-gen κονσόλες (όχι ότι θα έχουν πρόβλημα να πουλήσουν) που ίσως αποτελούσε κίνητρο για αρκετό κόσμο.
@fmoculfsojuz,
Θα βγει σε PC, αλλά τα γραφικά θα είναι τα ίδια με τις κονσόλες, όπως ήταν και το GTA IV αλλά και όλα τα GTA, γενικώς. Για τις next-gen δεν πειράζει, γιατί όχι μόνο κυκλοφορούν ένα δίμηνο με τρίμηνο μετά από την κυκλοφορία του GTA V, αλλά και γιατί θα αργήσουν να έχουν την εγκατεστημένη βάση που τώρα υπάρχει σε PS3 και XBOX360. Οι πολλές πωλήσεις είναι ακόμα στην τρέχουσα γενιά. Επίσης, τον πρώτο καιρό της επόμενης γενιάς, τα γραφικά θα είναι ακριβώς τα ίδια με την τωρινή γενιά. Το είδαμε και στην μετάβαση από την προηγούμενη, στην σημερινή γενιά.
Οκ, άρα μάλλον συμφωνούμε ότι τα γραφικά του δεν θα είναι κάτι το κορυφαίο δεδομένου ότι θα βρίσκονται στο επίπεδο, έστω στο max, των σημερινών κονσολών.
Βέβαια μιλάμε για ένα open-world, sandbox game. Δεν είναι ένα γραμμικό παιχνίδι που η πίστα είναι μικρή και ελεγχόμενη. Μιλάμε για έναν χαώδη κόσμο. Δεν συγκρίνονται δηλαδή με τα γραφικά του Uncharted ή του God Of War, γιατί πολύ απλά μιλάμε για ένα πολύ μεγαλύτερο και με λεπτομέρεια, παιχνίδι. Αν το σκεφτείς, δεν είναι κακά τα γραφικά του. Σκέψου τα γραφικά του Sains Row, που είναι τέτοιου είδους παιχνίδι. Επίσης, δες σε μία χαώδη πολή σαν την Liberty City του GTA IV και τις πιό μικρές και ασήμαντες λεπτομέρεις. Στα στενά, στις ταράτσες, στα πεζοδρόμια, στα σκουπίδια στη θάλασσα, στα πάρκα, σε εσωτερικούς χώρους κτιρίων, στους πεζούς, στα τρένα, στις διαβάσεις,στα πάντα! Είναι ο πιό προσεγμένος και "αληθινός" κόσμος σε videogame! Αν το σκεφτείς αυτό, θα δεις πως τα γραφικά είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Και μιλάω για το GTA IV. Το GTA V θεωρώ πως όλα αυτά, θα τα ανεβάζει σε ακόμα μεγαλύτερο επίπεδο.
egw pisteuw oti tha nai san to max payne se grafika to cta iv opou tw exw einai wraio realistiko akomh kai twra to kainourgio tha einai akomh kalhtero kai symfwno me ton @paoan013
Παιδιά έτρεχε στο ps3 το demo?60fps υπήρχαν?
Ναι, στο PS3 ήταν
Τα γραφικά του ειναι απίστευτα
Θα γινει παλι ο πανικος ο ιδιος μολις βγει...
Το θέλω χθες!
Μου φαινεται πολλοι παραλληλα με την προπαραγγελια η την αγορα του GTA V θα προχωρησουν σε μια γενναια αναβαθμιση του PC τους...
Νιωθω τοσο ξενερωμενος! Γιατι τα pc θα αργησουν σιγουρα ;/ αναμενουμε!
εγω παλι ψιλοξενερωσα. θα ηθελα κατι σε 80's ή 70'ς σεναριο... μου εχει λειψει. αντε 80'ς παιξαμε και ηταν και πολυ καλο κιολας. 70'ς τοτε
more mia xara einai ypomony to demo na doume
@master
Μην περιμένεις. Δε θα υπάρξει κανένα demo
σωστα το ξεχασα τελειως...
Βέβαια, η ποιότητα του τίτλου είναι δεδομένο πως θα είναι πολύ υψηλή, οπότε δε θα πάνε άδικα τα λεφτά σου. Τώρα, αν δε θες να ξοδέψεις πολλά χρήματα και δεν καίγεσαι να το παίξεις κατευθείαν, θα σου πρότεινα να κάνεις υπομονή κάμποσο καιρό, μέχρι να πέσει η τιμή κοντά στο 20ευρω, ή να περιμένεις κάποια complete έκδοση, που θα περιλαμβάνει όλα τα DLC. Και το GTA θα έχει DLCs που θα αξίζουν! ;-)