Όπως φαίνεται οι fans του GTA κατόρθωσαν να συναρμολογήσουν τον χάρτη του Los Santos και των γειτονικών περιοχών, βασισμένοι σε αποσπάσματα που ως τώρα έχει κυκλοφορήσει η Rockstar North. Το αποτέλεσμα το βλέπετε στην παρακάτω εικόνα, έστω και σε μικρότερη κλίμακα. Όπως μπορεί να φανταστεί κανείς, μιλάμε για μία πόλη που θα είναι πραγματικά τεράστια. Στην Ε3 πάντως δε θα έχουμε νέα για τον τίτλο...

Οπότε, υπομονή... Ίσως στη Gamescom μάθουμε κάτι παραπάνω!
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Πέρα από το ότι το βορειοανατολικό τμήμα της πόλης εξαφανίζεται (ή εξαϋλώνεται...) η πόλη είναι μικρότερη από ότι θα είναι νομίζω. Επίσης, αν δείτε τον χάρτη προσεκτικά, υπάρχει ένα σύμπλεγμα νησιών, που είναι ολόϊδιο, copy-paste δηλαδή, στην ανατολική και την βόρεια ακτή. Στη δε ανατολική είναι πολύ κοντά το ένα από το άλλο.
Υπομονη και θα μαθουμε... τα παλικαρια φαινεται εχουν παρα πολλη ωρα για χασιμο! :Ρ
επιτέλους επιστροφή στην καλύτερη περιοχή.θα γίνει της τρελής όταν βγει το παιχνίδι...μπράβο στα παλικάρια που έκατσαν και μάζεψαν όλα τα κομμάτια..
Λιγο μιρκος μου φαινεται ! Λεγανε κιολας πως θα ειναι μεγαλυτερος και απο ολους τους παλιους χαρτες μαζι !
Δεν είναι ο χάρτης του παιχνιδιού. Είναι fanmade, όπως λέει και το άρθρο, άρα fake