
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο CEO της εταιρείας Strauss Zelnick σημείωσε ότι η επιτυχία του εν λόγω τίτλου οφείλεται κυρίως στη μεγάλη εγκατεστημένη βάση χρηστών που έχουν δημιουργήσει μετά από τόσα χρόνια τα PS3 και Xbox 360, ενώ στη συνέχεια τόνισε ότι αναμένεται να πουληθούν ακόμα περισσότερα αντίτυπα του παιχνιδιού το ερχόμενο τρίμηνο. Το στέλεχος της Take-Two υπογράμμισε κλείνοντας ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά στο κόστος ανάπτυξης next-gen τίτλων σε σύγκριση με την τωρινή γενιά, αφήνοντάς μας άλλο ένα λόγο να πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη next-gen και PC versions δεν είναι τόσο μακριά. Τέλος, να σημειωθεί ότι η Take-Two ετοιμάζει τουλάχιστον δέκα τίτλους για τις κονσόλες της επόμενης γενιάς...
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!




Λογικό και επόμενο με την συγκλονιστική αρχή που έκανε, το αξίζει.
Μια διόρθωση μόνο παιδιά, που έχω προσέξει πολύ καιρό τώρα, η Εταιρεία Ανάπτυξης είναι η Rockstar North και η Εταιρεία Έκδοσης είναι η Rockstar Games η οποία είναι θυγατρική της Take-Two. H 2K Games είναι επίσης θυγατρική της Take-Two, όχι εκδότρια της R*. Οι 2K & R* εκδίδουν αυτόνομα τα παιχνίδια τους κάτω από τον έλεγχο της μαμάς Take2.
Φέρτε το παιχνίδι και στα PC και θα δείτε πόσο ακόμα θα εκτοξευτούν οι πωλήσεις !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εφαγε πολυ καλη προωθηση το game απο παντου και η αναμονη ηταν παρομοια με αυτη του Diablo III γι'αυτο ειχε τοσες πωλησεις. Γενικα ομως δε πιστευω οτι πρεπει να κρινουμε ενα παιχνιδι αποκλειστικα και μονο απο τις πωλησεις του.
Ta posa exoun ksefogei teleios!!!
είναι πολλά τα λεφτά! Άρη....
Kostasmav@ άμα βγει το παιχνίδι σε pc η rockstar πιστεύω θα απογοητευτεί λόγω της πειρατείας γιατί περισσότεροι πιστεύω θα είναι αυτοί που θα το κατεβάσουν παρά θα το αγοράσουν ακριβώς έτσι είχε γίνει και με το san andreas αλλά ποτέ δε ξέρεις...πάντως το παιχνίδι είναι τέλειο από κάθε πλευρά
Και ειναι αρχη ακομα... υπομονη και θα δουμε μεγαλα ρεκορ! ;)
Μας είπες κάτι τώρα ...όσο περνάει ο καιρός τόσο απροσπέλαστο θα γίνετε!