Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Take Two, το Grand Theft Auto 5 ήδη έχει φτάσει σε τζίρο τα $800 εκατομμύρια. Να σημειωθεί ότι ο αριθμός αυτός περιλαμβάνει τις πωλήσεις και στις δύο πλατφόρμες (PS3 και Xbox 360) στην Ευρώπη, καθώς και τη Βόρεια Αμερική και δεν περιλαμβάνει την Ιαπωνία και τη Βραζιλία, όπου το παιχνίδι δεν είναι ακόμα διαθέσιμο. Επιπλέον, σύμφωνα με την GfK Chart Track αποτελεί το μεγαλύτερο λανσάρισμα παιχνιδιού του Ηνωμένου Βασιλείου, ξεπερνώντας τον προηγούμενο κάτοχο του εν λόγω ρεκόρ, το Call of Duty: Black Ops.

Το GTA 5 πούλησε συνολικά 1,57 εκατομμύρια αντίτυπα φτάνοντας σε τζίρο τα £65 εκατομμύρια, σε αντίθεση με το CoD: Black Ops, το οποίο και είχε πουλήσει 1,41 εκατ. αντίτυπα, πετυχαίνοντας £58 εκατομμύρια τζίρο την πρώτη μέρα κυκλοφορίας το Νοέμβριο του 2010.
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Τα τριπλάσια σχεδόν από όσα χρειάστηκε για να το φτιάξουν... Φοβάμαι και μόνο στην σκέψη τι θα κάνουν σε ένα μήνα...!
τα αξίζουν κ με το παραπάνω. έχτισαν με σωστή δουλεια κ σιγά σιγά ενα απο τα πιο δυνατά franchises της βιομηχανίας κ το κυριότερο είναι ότι σε κάθε του συνέχεια το σέβονται κ το υποστηρίζουν.δεν το "αρμέγουν" όπως αλλοι κ αλλοι.... γκουχ γκουχ :P
εεε ρε χρήμαα :P
Που να Κυκλοφορήσει δηλαδή και για PC, PS4 και XBOX one....
μια ανακοινωση και για next gen θα ηταν κερασακι στην τουρτα.
Έτσι.Περιμένω ρηβιού με βαθμολογία 11/10 ακούς Παύλε;
Πολλά τα λεφτά Άρη !!
μιλάμε για τρελά λεφτά οι τύποι.έχουν έτοιμη την χρηματοδότηση για τα 3 επόμενα....
Λογικό ήταν να σπάσει το ρεκόρ αυτό το ξέραμε πριν καν βγει το game.
Ντάξει καλά είναι μωρέ...
Και που εισαι ακομα... αυτο μονο. Εχουν να πεσουν πολλοι χωρισμοι εντος ενος ετους. :Ρ
Ειναι πολυ το χρημα λεμε
πολυ χρημαααα ρεει αφθονοοο
Δεν είναι καν είδηση.
Καλά άμα από την πρώτη μέρα είχε τόσο τζίρο στην συνέχεια τι θα γίνει? Εδώ ακόμα πουλάει το IV και το SanAndreas
o αμαζονιος ποταμος του χρηματος = GTA V
Ναι μεν το μάρκετινγκ που κάνουν και η διαφήμιση είναι πολύ μπροστά, αλλά και το προϊόν αξίζει τα λεφτά του. Όταν η εταιρεία σέβεται τον πελάτη και δεν του πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, τότε και ο πελάτης ανταποκρίνεται.
το αξιζει και με το παραπανω,ειναι παιχνιδαρα
Τι λεγανε οι αναλυτες ειπαμε? 1 δις μεχρι τελος του ετους? Παρε 1 δις στο κεφαλι απο τις πρωτες 2-3 μερες!
Αξιζει τα λεφτα του...μαγικο παιχνιδι
Τι θυμηθηκα με το Black Ops 1 ... Αι στο διατανο θα κλαψω !