Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Samsung Unpacked: Photo story από τη Σεούλ (pics/vids)

Το Samsung Unpacked πέρασε στην ιστορία και η Samsung αποκάλυψε πρόσφατα τα δύο νέα της foldables, αλλά και μια σειρά νέων προϊόντων. Μαζέψαμε λοιπόν μερικές φωτογραφίες και στιγμιότυπα από το ταξίδι μας στην Σεούλ και σας τα μεταφέρουμε για να δείτε πως περάσαμε.

Το ταξίδι μας ξεκίνησε το Σάββατο 22 Ιουλίου, όπου και φύγαμε από το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για να κατευθυνθούμε στο διεθνές αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης. Εκεί, μετά από μία δίωρη διαμονή, κάναμε το μεγάλο ταξίδι για την πρωτεύουσα της Ν. Κορέας, στην οποία φτάσαμε το απόγευμα της Κυριακής (τοπική ώρα).

@4timesp Ταξίδεψα για πρώτη φορά στη Σεούλ και την Κορέα. Το γιατί, τις επόμενες ημέρες! #korea #seoul #trip #businesstrip #traveller #worldtravelling #intercontinental #business #samsung #samsungmobile #samsunggreece #galaxyunpacked #galaxyzfold5 #galaxyzflip5 #gazzettagr #readergr #jennygr #liquidmedia #pavlospapapavlou ♬ Toyik Mana - Derix Mail

Μόλις βγήκαμε από το αεροδρόμιο, αμέσως έκλεψε το βλέμμα μας η ειδική σήμανση που υπάρχει στα πεζοδρόμια και δείχνει στους πεζούς (και στο έδαφος) αν μπορούν να περάσουν ή όχι το δρόμο.

Φτάσαμε στο ξενοδοχείο, όπου και αφού αφήσαμε τα πράγματά μας, το πρώτο μας μέλημα ήταν να βγάλουμε φωτογραφία την πόλη από ψηλά.

Η βόλτα στους νυχτερινούς δρόμους της Σεούλ ήταν αυτονόητη.

Καταλήξαμε, εν τέλει, σε ένα μαγαζί που σε βάζει να ψήνεις μόνος σου το κρέας που θέλεις να φας.

Το επόμενο πρωί πήγαμε σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο για να γνωρίσουμε τις νέες συσκευές, πριν αυτές ανακοινωθούν.

@4timesp Όλα όσα είδα στη Σεουλ για τα νέα Samsung Galaxy σε όλες τις κατηγορίες. #samsung #galaxy #samsunggalaxy #seoul # korea #samsungmobile #galaxyzflip5 #galaxyzfold5 #galaxytabs9 #galaxywatch6 #business #trip #traveltiktok #samsungunpacked #CapCut #pavlospapapavlou ♬ original sound - PavlosP

Επόμενη στάση, το flagship store της Samsung στο κέντρο της πόλης

@4timesp Επισκέφθηκα το flagship store της #Samsung στην Σεούλ και είδα τα πάντα! @SamsungMobile @SamsungGreece #GalaxyUnpacked #JoinTheFlipSide #seoul #korea #businesstrip #travel #samsungmobile #unpacled2023 #pavlospapapavlou ♬ original sound - PavlosP

Το εμπορικό δίπλα στο ξενοδοχείο μας ήταν ό,τι πρέπει για μια γρήγορη βόλτα και μέσα σε όλα είχε μια απίστευτη βιβλιοθήκη που είχε αυτή τη μορφή.

Επόμενη στάση (την επόμενη μέρα) ένα από τα πλέον παραδοσιακά αξιοθέατα της πόλης.

Αμέσως μετά, βόλτα σε παραδοσιακή αγορά στο κέντρο της πόλης

Όπου και συναντήσαμε μια πολύ γνωστή φιγούρα

@4timesp Έφαγα στη διάσημη Cho Yonsoon με το Gohyang Kalguksu Stall της που έγινε γνωστή από το #StreetFood του #Netflix. Έχει ένα stand φαγητού στην Gwangjang Market της Σεούλ στην Κορέα και το φαγητό της ήταν υπέροχο #ChoYonsoon #gohyangkalguksu #famous #tvseries #food #travel #seoul #korea #samsung #samsungunpacked #pavlospapapavlou ♬ One Side - Iyanya

Επόμενη στάση, ένας πύργος στην κορυφή ενός βουνού που βλέπει όλη τη Σεούλ… πιάτο.

Το επόμενο εμπορικό είχε δύο στάσεις. Η πρώτη στο κατάστημα του Studio Ghibli

H δεύτερη στο κατάστημα της Nintendo

Την επόμενη μέρα, μια γρήγορη βόλτα στην ψηφιακή πόλη της Samsung, το campus της εταιρείας

Και στο μουσείο καινοτομίας της εταιρείας, με εφευρέσεις και πρώτες δημιουργίες σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες.

Στο τέλος του tour, επισκεφθήκαμε το ψηφιακό σπίτι της Samsung, ένα κτίριο με όλες τις πρόσφατες κυκλοφορίες της Samsung σε διάφορες κατηγορίες.

Και η ώρα του Unpacked έφτασε

Τελευταία στάση στο εργοστάσιο παραγωγής Gumi που βρίσκεται 3,5 ώρες έξω από τη Σεούλ

@4timesp Δείτε πως κατασκευάζονται τα smartphones της #SamsungMobile στο εργοστάσιό της στη Σεούλ και που ζουν και εργάζονται οι υπάλληλοί της #samsung #korea #seoul #@SamsungMobile #GalaxyUnpacked #JoinTheFlipSide @Samsung Greece #pavlospapapavlou ♬ original sound - PavlosP

Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

• 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.