Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Phil Spencer: «η παραγωγή των Xbox Series καθυστέρησε για να έχει το πλήρες RDNA 2 feature set»

*
Τους λόγους υπεροχής σε επίπεδο RDNA 2 feature set για τις κονσόλες Xbox Series X και Xbox Series S εξήγησε σε συνέντευξή του ο Phil Spencer. Ο επικεφαλής του τμήματος Xbox σημείωσε πως η αμερικανική εταιρεία άρχισε την παραγωγή των δύο new-gen συστημάτων της πιο μετά από τη Sony με σκοπό να περιμένει την AMD να ολοκληρώσει τα σχέδια για τη νέα αρχιτεκτονική της GPU. Σύμφωνα με την ίδια την Microsoft μάλιστα, τα Xbox Series X/S είναι οι μόνες next-gen κονσόλες με full hardware support για τις δυνατότητες RDNA 2. Μέσα σε αυτά περιλαμβάνονται τα hardware accelerated Ray Tracing, Mesh Shaders, Variable Rate Shading και Sampler Feedback Streaming. Την ίδια στιγμή πάντως η AMD ισχυρίζεται πως και το PS5 είναι βασισμένο στο RDNA 2.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • djprogres
    • Δεν ξερω που το διαβασατε αυτο αλλα δεν ισχυει 100%.

      Αναφερομαι στο Vrs που λετε οτι επιβεβαιωσε η Σονυ την απουσια του στο Ps5..

      Καλυτερα να διασταυρωνεται την ξενη ειδησεογραφια.

    • paulgouv
    • Πέρα απο την διασταύρωση , είναι καιρός πια να αναφέρεται στο τέλος η πηγή(source),οπως κάνουν στο εξωτερικό οταν χρησιμοποιούν ξένο ρεπορτάζ... Πιθανότατα εδώ εγινε απλή μετάφραση απο αυτο τo "αρθρο"...

      gsmarena.com/microsoft_delayed_production_of_the_xbox_series_x_and_s_consoles_to_get_the_full_rdna_2_feature_set-news-46450.php

      Αυτό το κείμενο είναι μια ερμηνεία καποιου πάνω στην πραγματινή είδηση της συνέντευξης του Phil στο Verge ...
      https://www.theverge.com/21611412/microsoft-phil-spencer-interview-xbox-series-x-launch-decoder-podcast

      Αυτο που λέει για ελλειψη Variable Rate Shading (VRS) δεν το έχει επιβεβαιώσει πουθενά η Sony(ακόμα τουλάχιστον),αλλά φαντάζομαι εκανε λάθος ο ξενος συντάκτης στη βιασύνη του να ανεβάσει ενα clickbait αρθράκι , και μπερδεύτηκε με το Variable Refresh Rate(VRR) το οποίο όντως εχει επιβεβαιώσει η Sony οτι θα ερθει σε μελλοντικό update.
      https://blog.playstation.com/2020/11/09/ps5-the-ultimate-faq/

      P.S.Τωρα που σχολίασα παίζει να επέμβει ο TalkShowHost να αναφέρει αλλη μια φορά πως είναι "λυπηρό να παραμορφώνουν πράγματα της βιομηχανίας τα f̶a̶n̶b̶o̶y̶s̶" ... τα fake news απο "έγκυρες" πηγές ενημέρωσης τι κάνουν αραγε στη βιομηχανία ? Ηλία ρίχτο :p ... το αφήγημα ...

*