Όπως αναφέρει το IGN, δεκάδες πελάτες έχουν καταφύγει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δείξουν πώς η συρραφή έχει προκαλέσει ανεπανόρθωτη ζημιά στο σύστημά τους. Η πλειονότητα των παραπόνων φαίνεται να προέρχεται από καταναλωτές των ΗΠΑ που αγόρασαν τις κονσόλες τους από το GameStop.
Ενώ πολλοί παίκτες είναι απογοητευμένοι με την αλυσίδα καταστημάτων, άλλοι προσθέτουν ότι τα υλικά συσκευασίας της Nintendo δεν παρέχουν καμία προστασία για το περιεχόμενο, καθώς υπάρχει πολύ λίγη επένδυση γύρω από την οθόνη για να την προστατεύει κατά τη μεταφορά.
«Ερευνούμε το θέμα και θα αποζημιώσουμε τους πελάτες», επιβεβαίωσε αργότερα εκπρόσωπος του GameStop στο IGN, αν και η έλλειψη αποθέματος σημαίνει πιθανώς ότι οι καταναλωτές θα πρέπει να περιμένουν αρκετές εβδομάδες, αν όχι μήνες, για αντικατάσταση.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity