Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
ΚΑΝΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR >>

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Οι περιορισμοί της μνήμης κάνουν το Xbox Series S "μη αρεστό" στους developes

Ναι μεν το Xbox Series S προσφέρει μία οικονομική εναλλακτική στους games, φαίνεται όμως ότι δεν είναι η πλατφόρμα που προτιμούν οι developers. Στο νέο podcast του Digital Foundry αποκαλύπτονται μερικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για την κονσόλα της Microsoft. Πιο συγκεκριμένα, δεν είναι ούτε η CPU, ούτε η GPU τα σημεία που προκαλούν πονοκέφαλο στις ομάδες ανάπτυξης, αλλά οι περιορισμοί της μνήμης. Το πρόβλημα επιβεβαιώνεται και από τις εταιρείες. Παράδειγμα το Dying Light 2 Stay Human, που ναι μεν δείχνει εκπληκτικό σε PS5 και Xbox Series X, ομως δεν συμβαίνει το ίδιο και με το Xbox Series S, οι κάτοχοι του οποίου αντιμετωπίζουν σειρά προβλημάτων, μεταξύ των οποίων ο ρυθμός ανανέωσης που δεν ξεπερνάει τα 30 fps. Παρόμοια κατάσταση και με το Elden Ring. Εκεί ο ρυθμός ανανέωσης πέφτει κάτω από τα 30 fps και η ανάλυσης υπό τα 1080p.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • PORTAL
    • Για τους δύο developers που αναφέρονται:
      Η μεν From δεν έχει μπει καν στον κόπο να βγάλει ένα patch για το Sekiro ώστε να τρέχει στα 60 fps στο series S, που μην τρελαθουμε, μπορεί άνετα να γίνει. Οι δε devs του Dying Light 2 έχουν μια δικιά τους in house μηχανή γραφικών η οποία απ' ότι φαίνεται ζοριζεται, η απλά δεν θέλουν να αφιερώσουν τον χρονο. Εδώ τους πήρε δύο χρόνια να τρέξουν το πρώτο Dying Light (παιχνίδι του 2015) στα 60 fps. Αν λοιπόν αυτοί οι devs έχουν θέμα με τη "μνήμη", εμείς δεν έχουμε και θυμόμαστε τις καλλιγραφειες τους.

      • DrSleep
      • Και η Microsoft τι κάνει με το boost mode που είναι μετρημένα στα δάκτυλά οι τίτλοι?
        Τι κάνει με τα exclusive της που πήγα να ξανα παίξω το Quantum Break, και τρέχει σαν το κακό του τον καιρό στο s?

        • PORTAL
        • Boost mode έχουν παρά πολλά παιχνίδια μεταξύ των οποίων τα Gears of War. Φοβερή τεχνολογία. Η Microsoft είπε πρόσφατα ότι σε όποια παιχνίδια γινόταν να εφαρμοστεί εφαρμόστηκε ήδη. Το quantum break δεν έχω παίξει αλλά θες να μου πεις ότι δεν έχει καλύτερα loading times τουλάχιστον;

        • DrSleep
        • Το παιχνίδι το έπαιξα όταν βγήκε, έχουν περάσει αρκετά χρόνια, λογικά θα έχει καλύτερα loading, όμως τι να το κανείς, όταν γυρνάς την κάμερα και όλα στην οθόνη τρέμουν?
          Για το boost mode αν είναι μόνο στα παιχνίδια αυτά, τσάμπα διαφήμιση, ναι είναι φοβερό, όμως λίγα.

    • jack124
    • Σίγουρα θα δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα σε μελλοντικά παιχνίδια και δυστυχώς θα τρώνε downgrade. Δεν έπρεπε εξαρχής να βγάλει τέτοιο μοντέλο η ms. Λάθος κίνηση απλά για να λέει ότι έχει φθηνό μοντέλο "νέας γενιάς". Αλλά για τα λεφτά θα κρατάει πίσω μια ολόκληρη γενιά

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!