Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της αποτυχίας αυτής είναι μια πρόσφατη διαφήμιση του Xbox που προωθεί το Game Pass. Η καμπάνια αυτή παρουσιάζει έναν άνδρα που αρχικά ενθουσιάζεται με μια φυσική έκδοση του παιχνιδιού Gears of War σε ένα κατάστημα, αλλά στη συνέχεια δείχνει τον ίδιο άνδρα να χρησιμοποιεί το Game Pass στο PC του, εμφανίζοντας το ψηφιακό παιχνίδι ως το “πώς παίζουμε τώρα”. Ωστόσο, η διαφήμιση αποβαίνει προβληματική καθώς περνά ένα μήνυμα απαξίωσης προς τις φυσικές εκδόσεις παιχνιδιών, κάτι που η πλειοψηφία της κοινότητας προτιμά ακόμη και στις μέρες μας. Ουσιαστικά, η διαφήμιση προβάλλει την άποψη ότι όποιος επιμένει στις φυσικές εκδόσεις είναι «μπακαλίστικος», κάτι που έχει προκαλέσει θυμό και αρνητικά σχόλια στα κοινωνικά δίκτυα.
Επιπλέον, η διαφημιστική καμπάνια δεν εμφανίζει καν την κονσόλα Xbox, κάτι που εντείνει την εντύπωση ότι η Microsoft κινείται περισσότερο προς το να παρουσιαστεί ως πάροχος υπηρεσιών και εκδόσεων παρά ως κατασκευαστής πλατφορμών. Αυτό απογοητεύει πολλούς από τους παραδοσιακούς πελάτες της που αναζητούν μια ολοκληρωμένη εμπειρία κονσόλας, καθώς και αποκλειστικότητες που να δικαιολογούν την επιλογή της πλατφόρμας. Τα σχόλια στην πλατφόρμα του YouTube και σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν άργησαν να εμφανιστούν, με πολλούς χρήστες να εκφράζουν την απογοήτευσή τους, δηλώνοντας πως η στάση της Microsoft τους ωθεί να στραφούν προς το PS5 με κάθε νέα απόφαση της εταιρείας.
Κάποιοι σχολιαστές τόνισαν τη δυσφορία τους για την περιφρόνηση που δείχνει η εταιρεία προς τις φυσικές εκδόσεις παιχνιδιών και την προτίμηση στη ψηφιακή συνδρομητική υπηρεσία, η οποία μάλιστα πρόσφατα διπλασίασε την τιμή της. Η υψηλότερη τιμή σε συνδυασμό με την αίσθηση ανασφάλειας ότι τα παιχνίδια μπορεί να αποσυρθούν από το Game Pass ανά πάσα στιγμή, δημιουργεί ένα αίσθημα αμφιβολίας για την αξία της υπηρεσίας.



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity