Η επιλογή αυτή προκύπτει τόσο από τις αυξημένες ανάγκες των σύγχρονων τίτλων (όπου τα 16GB του PS5 πλέον αποτελούν φραγμό για λεπτομερή γραφικά και εξελιγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη), όσο και από τις απαιτήσεις των νέων τεχνολογιών όπως το advanced ray tracing και το machine learning – τομείς που θα αποτελέσουν βασικό γνώρισμα του PS6. Παράλληλα, οι ειδικοί του Digital Foundry εκτιμούν ότι η τιμή της DRAM παραμένει υψηλή, γεγονός που καθιστά μη συμφέρουσα μια άμεση μετάβαση σε 32GB RAM για την τρέχουσα γενιά.
Ταυτόχρονα, αν επιβεβαιωθεί η ύπαρξη νεότερης χειροκίνητης (handheld) συσκευής της Sony με 16GB RAM, τότε τα 24GB στην οικιακή κονσόλα θα επιτρέψουν ευκολότερη ανάπτυξη cross-platform τίτλων για τους developers.
Τι σημαίνει στην πράξη όλο αυτό; Περισσότερη RAM σημαίνει υψηλότερα textures, ρεαλιστικό φωτισμό και καλύτερη απόδοση σε ray tracing. Παράλληλα, διευρύνονται οι δυνατότητες σε gameplay όπου η AI μπορεί να λειτουργεί με μεγαλύτερο εύρος δεδομένων. Η αύξηση της RAM ενισχύει τη μακροχρόνια συνάφεια της κονσόλας με τα τεχνικά standards των gaming PCs. Μάλιστα, οι αναφορές υποστηρίζουν πως, παρά την αύξηση της RAM, η τιμή του PS6 δεν θα είναι αυξημένη χάρη στις μαζικές παραγγελίες και τις συμφωνίες της Sony με τους κατασκευαστές τύπου DRAM.
Έφτασαν τα νέας γενιάς χειριστήρια DualSense με σημαντικές αλλαγές, πως θα τα ξεχωρίζετε (photos)



Κατά τη γνώμη μου, τα 24GB RAM (αν εν τέλει ισχύουν τα παραπάνω) δεν είναι σωστή επιλογή, μιλώντας πάντα για κυκλοφορία κονσόλας επόμενης γενιάς, κάπου το 2028 με 2029.
Το κινητό μου ήδη έχει 16GB και είναι μοντέλο του 2023!
Κανονικά η SONY δεν πρέπει να τσιγκουνευτεί και να κόψει από τόσο σημαντικό χαρακτηριστικό. Είτε για να μειώσει την τιμή του PS6, είτε γιατί θέλει να ασχοληθεί και πάλι με φορητά και θα δυσκολεύεται τα ports σε αυτό!
Δεν ξέρω, μπλέκεται πολύ το πράγμα με home controls και φορητές κονσόλες.....