Το μόνο σημείο του πλανήτη που ξέφυγε από την πτωτική τάση ήταν η Ινδία, με αύξηση των πωλήσεων smartwatches κατά 121% από έτος σε έτος. Το 40% των συσκευών που πωλήθηκαν στη χώρα στις αρχές του έτους κοστίζουν κάτω από $25.
Η Apple είχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγορας, με 26% και ακολούθησε η ινδική Fire-Boltt με 9%, που πήρε τη δεύτερη θέση από τη Samsung. Η τελευταία περιορίστηκε στην τρίτη θέση, με τις πωλήσεις της να είναι μειωμένες κατά 15%. Αν ρίξει κανείς μια ματιά ανά περιοχή, το 27% του συνόλου των smartwatches πουλήθηκε στην Ινδία, το 26% στη Β. Αμερική και το 18% στην Κίνα, όπου υπήρξε πτώση σε ποσοστό 26%.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity