Σε μια ανάρτηση στο Reddit, η Lenovo προσπαθεί να ξεκαθαρίσει τις καθυστερήσεις στις αποστολές μετά την κυκλοφορία της συσκευής την περασμένη εβδομάδα.
«Γνωρίζουμε ότι πολλοί από εσάς έχετε ρωτήσει για τις καθυστερήσεις στα προϊόντα, οπότε σας οφείλουμε μια εξήγηση», αναφέρει η Lenovo. «Η αλήθεια είναι ότι οι προ- παραγγελίες για το Legion Go Gen 2 έχουν υπερβεί σημαντικά τις προβλέψεις μας, οδηγώντας σε απρόβλεπτες παρατάσεις των χρόνων παράδοσης».
Ακολούθησε ένα άλλο μήνυμα, στο οποίο αναφερόταν ότι η εταιρεία κατάφερε να προμηθευτεί περισσότερα προϊόντα. Ωστόσο, παρά την αποστολή περισσότερων μονάδων στους λιανοπωλητές για να ανταποκριθούν στις παραγγελίες, αυτό δεν ήταν αρκετό.
«Τα καλά νέα είναι ότι περισσότερες μονάδες βρίσκονται ήδη καθ' οδόν προς τους μεγάλους λιανοπωλητές παγκοσμίως, οπότε μπορείτε να αναμένετε βελτίωση της διαθεσιμότητας στα καταστήματα λιανικής και στους ιστότοπους τις επόμενες εβδομάδες», ανέφεραν.
«Ωστόσο, θα χρειαστεί να ακυρώσουμε ορισμένες προ- παραγγελίες που έχουν γίνει απευθείας στο Lenovo.com. Δεν πιστεύουμε ότι είναι σωστό να κρατάμε τις πληρωμές των πελατών για προϊόντα που δεν μπορούμε να αποστείλουμε εγκαίρως. Μόλις ανανεωθεί το απόθεμά μας στο διαδίκτυο, το Lenovo.com θα εμφανίσει την ενημερωμένη διαθεσιμότητα και οι παραγγελίες θα ξανανοίξουν».
Κλείνοντας, η εταιρεία δηλώνει πως κατανοεί το πόσο απογοητευτική μπορεί να είναι αυτή η ενημέρωση και ότι λυπούνται για την ταλαιπωρία, «ειδικά για τους πιο παθιασμένους οπαδούς μας».



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity