Η Microsoft παρουσίασε το απόγευμα της Τετάρτης τον νέο browser για τα Windows 10, με την κωδική ονομασία Spartan, αλλά δεν αναφέρθηκε καθόλου στον Internet Explorer. Έτσι λοιπόν, ο program manager Jason Weber επιβεβαίωσε μέσω ενός νέου blog post ότι το νέο λειτουργικό θα περιλαμβάνει -τελικά- και τα δύο προγράμματα περιήγησης, καθώς ορισμένες επιχειρήσεις διαθέτουν web sites που χρησιμοποιούν παλαιότερες τεχνολογίες (όπως είναι τα custom ActiveX controls και τα Browser Helper Objects) και έχουν σχεδιαστεί μόνο για τον Internet Explorer.

Ο Internet Explorer θα χρησιμοποιεί τις ίδιες rendering engines με τον Spartan browser (καθαρά για λόγους υποστήριξης), ενώ δεν έχει γίνει σαφές το πως ακριβώς θα υλοποιηθεί αυτό. Μάλιστα είναι πολύ πιθανό, να ενσωματωθεί ο Internet Explorer μόνο στις enterprise εκδόσεις του νέου λειτουργικού.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Περιμένω πως και πως να ασχοληθώ με τον Spartan. Όσο για τον ΙΕ.. Klein...
Οι επιχειρησεις που χρησιμοποιουσαν τον I.E. τα θελει ο κωλος τους