Μία πολύ ενδιαφέρουσα φήμη άρχισε να κάνει τον γύρo του διαδικτύου τις τελευταίες ημέρες, αφού σύμφωνα με κάποιες εικόνες η Apple φέρεται να δουλεύει πάνω σ’ ένα νέο concept για το home button των iPhone. Πρόκειται για ένα πλήκτρο-joystick που θα ανασηκώνεται από τη θέση του, δίνοντας στον χρήστη νέες δυνατότητες σ’ ό,τι αφορά τον χειρισμό και την περιήγηση. Αν και θα πρέπει να κρατάμε μικρό «καλάθι» σε φήμες-νέα που στηρίζονται σε πατέντες από το US Patent & Trademark Office, η συγκεκριμένη υλοποίηση θα μπορέσει να προσφέρει πολλά πράγματα στον τομέα του mobile gaming.

Η Apple έχει σχολιάσει πάντως στο παρελθόν τα «προβλήματα» των touch screen controls και τα θετικά στοιχεία ενός joystick, οπότε το timing μόνο τυχαίο δεν φαίνεται.
Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Έχω την εντύπωση πως το κινητό δεν θα αντέχει και πολύ άμα γίνει αυτό. :P