Το 2022 θα συνεχίσουν να υπάρχουν προβλήματα στην παραγωγή του Nintendo Switch. Σύμφωνα με τον Shuntaro Furukawa, president της εταιρείας, η έλλειψη ημιαγωγών αναμένεται να συνεχίσει για καιρό και αυτό θα έχει συνέπειες στη διαθεσιμότητα της κονσόλας στην αγορά. Ο ίδιος σημείωσε πως το Nintendo Switch συνεχίζει να πηγαίνει καλά από μεριάς πωλήσεων (ξεπέρασε άλλωστε τα 100 εκατομμύρια πωληθέντα συστήματα), κάτι στο οποίο βοήθησε και η κυκλοφορία του Nintendo Switch OLED. Παρόλα αυτά μετά το πέρας της Black Friday η εταιρεία αδυνατεί να ικανοποιήσει πλήρως τη ζήτηση της κονσόλας από την αγορά, έχοντας σχεδόν ξεμείνει από διαθέσιμο στοκ.
Για αυτόν ακριβώς τον λόγο η Nintendo υπολογίζει πλέον πως θα πουλήσει συνολικά 24 εκατομμύρια κονσόλες (και όχι 25,5 εκατομμύρια όπως αρχικά πίστευε) έως και τον Μάρτιο του 2022 – όταν δηλαδή ολοκληρωθεί το τρέχον οικονομικό έτος.

Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity