Η Microsoft επιβεβαίωσε ότι στην επερχόμενη GDC στις 20 Μαρτίου, αναμένεται να παρουσιάσει το DirectX 12. Μάλιστα όπως αποκάλυψε η εταιρεία, η νέα έκδοση της γνωστής πλατφόρμας γραφικών θα είναι το επίκεντρο της εν λόγω εκδήλωσης. «Οι συμμετέχοντες θα μάθουν το πως οι μελλοντικές αλλαγές του Direct3D θα επιτρέψουν στην επόμενη γενιά παιχνιδιών να ‘τρέχουν’ πιο γρήγορα από ποτέ», αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση.

Να σημειωθεί, ότι η τελευταία σημαντική έκδοση της δημοφιλής πλατφόρμας γραφικών της Microsoft ήταν το DirectX 11.2, το οποίο και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στις 18 Οκτωβρίου του 2013. Αξίζει να σημειωθεί, τέλος, ότι το DirectX 11.2 ενσωματώνεται μόνο στα Windows 8.1 και στο Xbox One.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Φοβερα πραγματα!
E Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !
Περιμενουμε πολλα... ΜΣ δωσε πονο και μην κανεις μονο μαρκετινκ please.
Άντε να δούμε :)