
Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Microsoft σε περισσότερους από 1.400 καταναλωτές, ένας από τους τρόπους που οι πελάτες αξιολογούν μια επιχείρηση είναι από την τεχνολογία που χρησιμοποιεί. Συγκεκριμένα, περίπου τα δύο τρίτα είπαν ότι μια μικρή επιχείρηση θεωρείται ξεπερασμένη αν το λειτουργικό της σύστημα ή οι υπολογιστές της είναι μεταξύ 5 και 10 ετών. Για πολλές επιχειρήσεις, το να δίνουν στους υπαλλήλους και τους πελάτες τους αυτό που θέλουν, είναι αρκετός λόγος για να αναβαθμίσουν το σύστημα τους. Το τέλος της υποστήριξης δεν σημαίνει ότι από τις 8 Απριλίου 2014, τα Windows XP και Office 2003 θα σταματήσουν να λειτουργούν ξαφνικά. Παρόλα αυτά, δε θα υπάρχουν πλέον ενημερώσεις ασφαλείας ή τεχνική υποστήριξη για Windows XP, που μπορεί να οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένων και των ακόλουθων: Υψηλότερο κόστος και χαμηλότερη παραγωγικότητα, έκθεση σε κινδύνους ασφάλειας και συμβατότητας, και τέλος, η έλλειψη νέων εφαρμογών. Μετά την 8η Απριλίου 2014, οι προγραμματιστές εφαρμογών και οι πάροχοι ανεξαρτήτων λύσεων που κάνουν υλοποιήσεις για Windows XP δε θα εκδώσουν νέες αναβαθμίσεις για υπάρχοντες εφαρμογές και δε θα δημιουργήσουν νέες λύσεις για αυτές. Με άλλα λόγια, οποιεσδήποτε λύσεις υπάρχουν στα τωρινά Windows XP, θα παραμείνουν όπως έχουν, από άποψη χαρακτηριστικών και βελτιώσεων. Οι υπολογιστές σας δε θα εξελίσσονται ταυτόχρονα με τον πελάτη σας, αλλά και με τις σύγχρονες απαιτήσεις της ανταγωνιστικής αγοράς.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Καιρός ήταν...
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΑΣΙΣΤΟΥΝ ΤΑ VISTA ΚΑΙ ΤΑ 8. ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΛΛΑΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ. ΕΙΧΕ ΣΥΝΟΔΕΥΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ OFFICE. ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΧΡ. ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Κ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΧΡ.
^ συν ότι πολλά επαγγελματικά προγράμματα (δύστυχος) δεν τρέχουν στις μετεγενέστερες εκδόσεις .
Ναι αλλά σε ένα netbook που το είχε προεγκατεστημένο το σύστημα αρνιόταν πεισματικά να μπει στο δίκτυο...Όταν κατάλαβα ότι αυτό οφειλόταν στην παύση των windows XP, προχώρησα σε εγκατάσταση των Vista και βρήκα την υγειά μου...Μέχρι να το καταλάβω όμως είχα πάει και είχα έρθει από τα νεύρα μου...
το καλύτερο λειτουργικό σύστημα Windows είναι πάντα το πιο πρόσφατο, φυσικά με τις ενημερώσεις του.
αυτο να το πείτε στα ATM που ακομη χρησιμοποιούν xp κανονικά αυτά θα έπρεπε να ήταν τα πρώτα που θα αναβαθμίζονταν
Cookies σώθηκες φίλε μου!!!
τα ΧΡ σηματοδοτούν το τέλος μιας εποχής που πιστεύω όλοι λίγο πολύ τα σκέφτονται με τις πιο καλές αναμνήσεις!!!!