Η Microsoft αποκάλυψε κατά την διάρκεια του GDC 2014 τα πρώτα στοιχεία του επερχόμενου DirectX 12, με τους ιθύνοντες της εταιρείας να επιλέγουν την εφαρμογή 3DMark 11 για να παρουσιάσουν τα πλεονεκτήματα του νέου API. Μάλιστα ο Director of Engineering της Futuremark Jani Joki δήλωσε μέσα από σχετικό δελτίο Τύπου: «Είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι μέσω του 3DMark benchmark θα επιδείξουμε και θα δοκιμάσουμε τις δυνατότητες του DirectX 12. Είμαι βέβαιος ότι θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο API της Microsoft, αλλά προφανώς είναι πολύ νωρίς. Υπόσχομαι να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες το συντομότερο δυνατό».

Αξίζει να σημειωθεί, ότι εκπρόσωπος της Turn 10 Studios κατά την διάρκεια της παρουσίασης του Forza 5 tech demo σημείωσε μεταξύ άλλων πως «με το Direct3D 12 βλέπουμε δύο σημαντικές βελτιώσεις και συγκεκριμένα βελτίωση κατά 50% στη χρήση της CPU και καλύτερη κατανομή μεταξύ των threads». Στη συνέχεια του άρθρου ακολουθεί και το σχετικό chart.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το unload που καταφερανε απο το πρωτο thread και σε κατανομη των τεσσαρων, ειναι εκπληκτικο. Θα δουμε πολυ καλυτερες αποδοσεις στα παιχνιδια απο τα μεσα του 2015 και μετα. Οσα το χρησιμοποιησουν τουλαχιστον...
Θεωρώ δεδομένο πως τα first party Games θα κάνουν χρήση DX12 . Είμαι περίεργος να δω στη πράξη τη θα γίνει με τα multiplatform .