*

HORI Racing Wheel 4 Review

Δημήτρης Βασιλάκης Δημήτρης Βασιλάκης Enternity.gr Games Dept 
29/03/2016 | 9:30
Η αλήθεια είναι ότι σε αυτό το -ακόμα- πρώιμο στάδιο της ζωής των κονσολών νέας γενιάς που βρισκόμαστε, δεν υπάρχουν αρκετές επιλογές για περιφερειακά και ειδικά για τιμονιέρες, που, όσο να ‘ναι, είναι και πιο εξειδικευμένα. Ακόμα περισσότερο, διαχρονικά, στη συγκεκριμένη κατηγορία οι πιο οικονομικές επιλογές σπανίζουν. Η Hori κάνει πάντα αισθητή την παρουσία της σε αυτό το επίπεδο, έχοντας από την εμφάνισή της στην αγορά σταθερή παρουσία και στις τιμονιέρες μέσης προς χαμηλής κατηγορίας. Η άλλη αλήθεια είναι ότι η Hori βγάζει αξιόπιστα προϊόντα με καλή ποιότητα υλικών μιας και στην περίπτωση του HORI Racing Wheel 4 τα υλικά κάθε άλλο παρά ψεύτικά και φτηνιάρικά είναι. Η τιμονιέρα αποτελείται από τα δύο κλασικά κομμάτια, το τιμόνι και την πεταλιέρα με το γκάζι και το φρένο, ενώ ένα από τα καλύτερα χαρακτηριστικά της είναι ότι μπορεί να λειτουργήσει και στο PlayStation 3, με την εναλλαγή ενός διακόπτη. Άλλος ένας διακόπτης που υπάρχει είναι το racing mode (μόνο στο PS4) το οποίο όμως δεν είδαμε να προσφέρει κάτι από τον υποθετικό έξτρα ρεαλισμό που υπόσχεται.



Το τμήμα με το τιμόνι, πέρα από την καλή κατασκευή του, έχει το θετικό ότι διαθέτει μια πληθώρα κουμπιών που καλύπτουν όλες τις λειτουργίες ενός κανονικού χειριστηρίου, κάτι που κάποιες φορές λείπει από τις τιμονιέρες. Η τιμονιέρα στη βάση της διαθέτει βεντούζες για να στηρίζεται σε τραπεζάκι, αλλά δεν διαθέτει κάποιο εξάρτημα ώστε να προσαρμόζεται πάνω στα πόδια μας, κάτι που γενικά αποτελεί προτίμησή μας. Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημά της εστιάζεται σε δύο βασικά χαρακτηριστικά ή μάλλον την απουσία αυτών. Μιλάμε για το force feedback που λάμπει διά της απουσίας του παρά την παρουσία δόνησης, κάτι που στερεί αρκετό από το ρεαλισμό της οδήγησης. Αυτός πάλι χάνεται εξαιτίας της μικρής δυνατότητας στροφής του τιμονιού που παρέχεται, η οποία φτάνει μόλις τις 180 μοίρες την ώρα που πλέον η συνήθης τιμή της κατηγορίας, αλλά και λογική και εύλογη ρύθμιση είναι οι 900. Έτσι σε κάποια απότομη στροφή είναι αρκετά πιθανό να αντιμετωπίσετε πρακτικό πρόβλημα πέρα από την έλλειψη ρεαλισμού.



Η πεταλιέρα έχει επίσης καλά υλικά, και διαθέτει στο κάτω μέρος της μια βάση στήριξης που ανοίγει και προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τις αναπόφευκτες απότομες κινήσεις κατά το πάτημα των πεταλιών. Παρόλα αυτά δεν αποτελεί πανάκεια μιας και αρκετές φορές ξεφεύγει από τη θέση της. Οι αποστάσεις και η απόκριση των πεταλιών είναι σχετικά καλές, αν και ίσως θα βοηθούσε αν τα πετάλια ήταν 1-2 πόντους πιο μακριά το ένα από το άλλο. Επίσης ένα «ελάττωμα», που τείνει να γίνει κανόνας στις μέρες μας είναι τα ελλιπή manual και η απουσία άμεσης υποστήριξης όταν την χρειάζεσαι. Η επιλογή το manual να είναι ταυτόχρονα σε 5-6 γλώσσες σε μικρό σχήμα, με την κάθε πρόταση να γράφεται χωριστά σε κάθε γλώσσα, χωρίς κάθε γλώσσα να έχει το ενιαίο δικό της κεφάλαιο κάνει δύσκολο γρίφο την ανάγνωση, ενώ ούτε λόγος να γίνεται για ελληνικά. Επειδή η τιμονιέρα, όπως και να έχει, απαιτεί κάποιες ρυθμίσεις, τα ανωτέρω προβλήματα δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται ελαφρά τη καρδία. Σε επίπεδο συνεργασίας με τους διάφορους τίτλους racing, παρουσιάζει ιδιαίτερα θέματα, με το Driveclub να έχει μάλλον την καλύτερη υλοποίηση της. Από εκεί και πέρα σαφώς η τιμονιέρα λειτουργούσε χειρότερα με το Sebastien Loeb Evo Rally, κάτι όμως για το οποίο δεν φταίει απαραίτητα η ίδια.



Από εκεί και πέρα υπάρχει και το θέμα της τιμής. Μια σύντομη online αναζήτηση έδειξε ότι στον ελλαδικό χώρο η τιμή βρίσκεται στα 80 ευρώ. Είναι η πιο φθηνή τιμονιέρα της αγοράς, ενώ το άλλο πλεονέκτημα της είναι ότι αυτή τη στιγμή διατίθενται ελάχιστες τιμονιέρες για το PS4 στη διεθνή αγορά και στην Ελλάδα μάλλον ακόμα λιγότερες. Καταλήγοντας, η Hori Racing Wheel 4 είναι μια επιλογή για κάποιον που θέλει να ζήσει την εμπειρία μιας τιμονιέρας χωρίς να καταβάλλει μια περιουσία αλλά και χωρίς να έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις. Όσοι από εσάς όμως ψάχνετε μια πιο επαγγελματική εμπειρία σίγουρα θα χρειαστείτε κάποιο μοντέλο που να προσφέρει περισσότερα πράγματα.
 
+
  • Καλή ποιότητα υλικών
  • Ικανοποιητικός αριθμός πλήκτρων
  • Προσιτή τιμή
-
  • Απουσία Force Feedback
  • Μόλις 180 μοίρες δυνατότητα στροφής
  • Ελλιπές και κακοφτιαγμένο manual
OUR RATING 6.5 Ικανοποιητικό
rate it
HORI Racing Wheel 4
Ακολούθησε το HORI Racing Wheel 4 και λάβε ενημερώσεις μόλις δημοσιεύεται οτιδήποτε σχετικό με αυτό!
Στις 4 Οκτωβρίου τα αποκαλυπτήρια του Google Pixel 2
Σχόλια (1)

Εμφάνιση των 1 έως 1 σχολίων | Εμφάνιση όλων των σχολίων | Μετάβαση στο τελευταίο σχόλιο

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει να έχετε κάνει εγγραφή και να έχετε κάνει login

Copyright © 2011-2017. All rights reserved.

powered by 9

Γίνε μέλος στο Enternity.gr

Είστε ήδη μέλος στο Enternity.gr? Login

close

Επιλέξτε σωστά. Το username δεν μπορεί να αλλάξει.

Γυναίκα Άντρας
click refresh to show captcha code reload code

Δέχομαι να λαμβάνω το Newsletter του Enternity.gr

Έχω διαβάσει και συμφωνώ με τους Όρους Χρήσης του Enternity.gr

Σύνδεση στο Enternity.gr

Δεν έχετε λογαριασμό? Κάντε εγγραφή πατώντας εδώ

close login

Αυτόματη είσοδος

*Πατήστε εδώ εάν ξεχάσατε τον κωδικό σας

Υπενθύμιση κωδικού Enternity.gr close remind password
click refresh to show captcha code reload code
Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity