** ";

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες

Xbox One X Review: Το μεγάλο ανάγνωσμα

Το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο είναι να αραδιάσουμε μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά και να εξηγήσουμε ότι ένα μηχάνημα με τα ισχυρότερα υποσυστήματα στην κατηγορία του είναι, ω τι έκπληξη, η ισχυρότερη κονσόλα στην αγορά. Αυτό είναι δεδομένο στην περίπτωση του Xbox One X. Κι ενώ δεν θα αποφύγουμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, χάριν πληρότητας, το ζητούμενο εδώ είναι να αντιληφθούμε την ιστορία που κρύβεται πίσω από τις επιλογές που έκανε η Microsoft σχεδιάζοντας το Xbox One X. Πέραν της ισχύος άλλωστε, είναι ένα ιδιαίτερο βήμα για το brand, μια ένδειξη που έγινε απόδειξη για το τι σημαίνει πλέον μια πλατφόρμα στο gaming.

Το υπόβαθρο
Για να αντιληφθεί κανείς την ύπαρξη του Xbox One X πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, πρέπει να δει το σύστημα αυτό ως λογική εξέλιξη μιας προσπάθειας που κάνει εδώ και χρόνια η Microsoft. Πάνε οι εποχές των «τριών λειτουργικών» στο ίδιο σύστημα, κάτι που αδυνατούμε να καταλάβουμε πώς θεώρησε ακόμη και μέρος του κοινού έξυπνο σε κάποιες περιπτώσεις. Το Xbox δεν είναι πια κάτι μεμονωμένο. Είναι ένας κρίκος στην αλυσίδα των Windows. Δεν εννοούμε ότι ταυτίζεται με το PC (άλλη υπόθεση αυτή, και κουρασμένη η σχετική συζήτηση πια) αλλά ότι έχουμε πια μια ενιαία πλατφόρμα ανάπτυξης.

Από την αρχή του Xbox One μέχρι σήμερα έγινε κανονική στροφή στον πυρήνα των Windows 10, οι δις το έτος αναβαθμίσεις των Windows 10 σημαίνουν αυτομάτως και τις ανάλογες αναβαθμίσεις στο Xbox One. Μιλάμε για το ίδιο οικοσύστημα. Επιπλέον η Microsoft περνά από τις εφαρμογές Win32 στο λεγόμενο UWP (Universal Windows Platform). Ουσιαστικά μιλάμε για νέο υπόβαθρο σχεδιασμού λογισμικού για Windows ύστερα από δεκαετίες πια. Κάθε τέτοια αλλαγή έρχεται με παιδικές ασθένειες. Μπορεί η γκρίνια από τους gamers να ήταν έντονη, μπορεί ειδικά στο PC να εξανίστανται ακόμη, ωστόσο φαινόταν από την αρχή ότι τα νέα θεμέλια είναι πιο ταιριαστά στο μέλλον που έρχεται. Και η αποκοπή από το παρελθόν σπάνια είναι απλή διαδικασία. Κι εδώ που τα λέμε, δεν γίνεται να βρείτε και εταιρεία πέραν της Microsoft που να μπορεί να θεωρήσει λογικό ή να έχει ελπίδα να κάνει τέτοιες μεταβάσεις πράξη. Η ενοποιημένη πλατφόρμα UWP δίνει στους developers το περιθώριο να ετοιμάσουν μια τελική έκδοση για Windows 10 και Xbox One και επιτρέπει την ευκολότερη προσαρμογή της σε κάθε πλευρά. Φυσικά είναι απλοϊκή η διατύπωση αυτή, είναι όμως και ο πυρήνας της όλης ιδέας. Ο πυρήνας αυτός ενσωματώνει κάποιες πολύ συγκεκριμένες ευκολίες.



Η δυναμική ανάλυση για παράδειγμα, επιτρέπει στον developer να θέτει ένα θεωρητικό ανώτατο όριο και να αφήνει το σύστημα να προσαρμόζεται ώστε να φτάνει όσο πιο κοντά γίνεται σε αυτόν το στόχο. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του frame rate. Δεν διαφέρει η σκέψη από αυτό που στο PC θεωρείται αυτονόητο: καλύτερο hardware = καλύτερη απόδοση. Και ο developer, βάζοντας συγκεκριμένο ταβάνι, έχει από τη μια το περιθώριο να υποστηρίξει αυξανόμενη ισχύ αλλά και να κρατήσει τα πράγματα σε ένα πλαίσιο ώστε να μη διαλύεται η εμπειρία από ένα σημείο κι έπειτα (π.χ. δεν χρειάζεται να ζήσουμε εποχές του πρώτου DOOM να τρέχει σε 500 καρέ, σαν να έχει την υπομονή chipmunk).

Όλη αυτή η εργασία έγινε και για το πρώτο Xbox One και για το Xbox One S αλλά, φυσικά, και για το Xbox One X. Σίγουρα και για ό,τι ακολουθεί του X. Το Xbox είναι πλέον πιο κοντά στο UWP ως έννοια, παρά στο hardware που φέρει το σήμα του. Το Xbox είναι πλέον σχεδιασμένο ώστε κάθε τίτλος, παλιός και νέος, να γίνεται καλύτερος, στο μέτρο του δυνατού, σε νέο hardware, να διατηρείται η συμβατότητα και να αποφεύγεται το double και triple dipping, ενίοτε και κάποια κατ’ ευφημισμό remasters. Η κεντρική αυτή ιδέα εξηγεί τα οφέλη που προσφέρει το Xbox One X σε διάφορα σενάρια, οφέλη που είτε δεν προσφέρει κανείς άλλος είτε δεν τα προσφέρει το ίδιο εύκολα και απλόχερα.

Vanilla και X Enhanced
Στην εποχή του Xbox One X υπάρχουν τίτλοι που είναι X Enhanced και όλοι οι υπόλοιποι. Όλοι επωφελούνται, αλλά έχει σημασία να ξέρουμε και τι έχει νόημα να περιμένουμε αλλά και πόσο πρωτότυπο είναι όλο αυτό για τα δεδομένα της συγκεκριμένης βιομηχανίας. X Enhanced μπορεί να καταλήξει να είναι οποιοσδήποτε τίτλος από οποιαδήποτε γενιά Xbox. Αρκεί ο developer να κάνει τον κόπο να τον αναβαθμίσει ώστε να αξιοποιεί κάπως συγκεκριμένα του αυξημένους πόρους συστήματος. Ιδανικό παράδειγμα ίσως για το ότι έχει νόημα και σε παλιούς τίτλους, είναι το Gears Of War 3. Δεν είναι το καλύτερο της σειράς μεν, αλλά όταν το τρέξετε σε Xbox One X νομίζετε εύκολα ότι γεννιέται μπροστά σας κάποιο remaster. Άλλη ανάλυση, άλλη καθαρότητα σε textures, εξάλειψη ουσιαστικά του aliasing. Έχουμε δει όντως χειρότερα αποτελέσματα σε remasters που πωλούνται ως κάτι νέο. Φυσικά δεν περιμένουμε πολλούς να κάνουν τον κόπο χωρίς την ελπίδα να ζητήσουν κάποιο μη αδιάφορο ποσό, αν και είναι θέμα χρόνου να αποδεχθούν αυτό developers και publishers, όπως το έχουν αποδεχθεί και στο PC, ειδικά από τη στιγμή που πέρασε πια η εποχή που κάθε αλλαγή συστήματος σημαίνει και δουλειά από το μηδέν, άρα και ευκαιρία για ξαναζέσταμα.

Όσο παλιός και αν είναι ο τίτλος βέβαια, οι επιλογές που έχει ο developer είναι οι αυτονόητες. Μπορεί να στοχεύσει σε υψηλότερο frame rate, υψηλότερη ανάλυση (έως 4K), κυμαινόμενη ή όχι, HDR, μεγάλο βάθος χρώματος κ.λπ. Το τελικό κέρδος είναι θέμα εκτέλεσης και ισορροπίας. Ωστόσο βελτιώνονται και όλοι οι τίτλοι που δεν έχουν αναβαθμιστεί ώστε να αξιοποιούν το νέο hardware. Είναι πιο δύσκολη υπόθεση από όσο φαντάζεστε γιατί η Microsoft αναλαμβάνει το σχετικό βάρος. Για παράδειγμα ενεργοποιεί 16x anisotropic filtering όπου γίνεται. Και αν αυτό διαπιστωθεί ότι προκαλεί κάποιο πρόβλημα, πέφτει σε 8x κ.ο.κ. Ακόμη και μια τέτοια παρέμβαση έχει διαφορά διότι μπορεί να αλλάξει τελείως την καθαρότητα της απόδοσης περιεχομένου σε απόσταση κ.ά. Ουσιαστικότερα είναι όμως τα κέρδη σε τίτλους του Xbox One που σχεδιάστηκαν εξ αρχής με δυναμική ανάλυση. Τίτλοι που είναι ρυθμισμένοι να φτάνουν σε ανάλυση 1080p, ακόμη και αν δεν το κατάφερναν να φτάσουν ή να μείνουν εκεί στο Xbox One, στο Xbox One X πετυχαίνουν ακριβώς αυτό για το οποίο σχεδιάστηκαν και ρυθμίστηκαν. Χωρίς να κάνει κανείς οποιοδήποτε άλλον κόπο. Ειδικά αυτό δεν ισχύει σε άλλα συστήματα, όχι επειδή δεν υπάρχει η τεχνική δυνατότητα, αλλά διότι δεν υφίσταται το ανάλογο υπόβαθρο στην πλατφόρμα.



Αντίστοιχα, τίτλοι που στοχεύσουν σε 4K σήμερα αλλά δεν πιάνουν την ανάλυση αυτή συστηματικά ή και καθόλου, στο όποιο μηχάνημα έρθει σε μερικά χρόνια για να πάρει τη θέση του Xbox One X. Για να πετύχει ο ανταγωνισμός κάτι ανάλογο, πρέπει να αλλάξει λογική στο πλαίσιο που βασίζεται η ανάπτυξη ενός τίτλου, όπως έγινε με το πέρασμα από Win32 σε UWP. Γίνεται; Γίνεται. Αλλά μην ξεχνάμε ποιος έχει στρατιές από software engineers, που κάνουν τον κόπο και για τα Windows, όχι μόνο για το Xbox, και ποιος όχι. Σε οποιοδήποτε πιθανό σενάριο πάντως, το ποσοστό βελτίωσης κάποιου μεγέθους εξαρτάται από το ποιόν του παιχνιδιού, κυρίως από το κατά πόσο επιβαρύνει περισσότερο τη CPU ή τη GPU. Αν ένα πράγμα είναι πραγματικά αδιάφορο στο hardware της γενιάς που διανύουμε, αυτό είναι η CPU. Xbox One και PS4 δεν είχαν ποτέ επεξεργαστή που να συναρπάζει ακόμη και για τα δεδομένα της εποχής στην οποία ανακοινώθηκαν. Οι βελτιωμένες εκδόσεις τους δεν προσφέρουν κάποια ιδιαίτερη βελτίωση ως προς αυτό, αφού βασίζονται κυρίως στην άνοδο της ονομαστικής ταχύτητας, όχι στη βελτίωση της αρχιτεκτονικής Ένας τίτλος που βασίζεται ιδιαίτερα στη CPU για κάποια πράγματα λοιπόν, θα δει μεν βελτίωση, όχι τεράστια όμως, αφού περιορίζεται στην αναλογική βελτίωση που προσφέρει η άνοδος της ονομαστικής ταχύτητας.

Για αυτό βέβαια και η Microsoft μιλά συνεχώς για τα teraflops της GPU. Εκεί η βελτίωση είναι τεράστια και χάρη σε αυτήν καταλήγουμε σε σύστημα με τετραπλάσια και πλέον διαθέσιμη ισχύ. Επόμενο είναι φυσικά τίτλοι και διεργασίες που επιβαρύνουν περισσότερο την GPU να παρουσιάζουν και τα μεγαλύτερα οφέλη στην πράξη.
 
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login
    • vonzuchter
    • τρ τρ τρ τρ τρ... νεκρικη σιγη μονο τα τριζονια ακουγονται. Κανενα ενδιαφερον απο τον πλεηστεησονοπληκτο Ελληνα. Καντε κανα αρθρο για PS4 Pro να γκρεμιστει το σαιτ απο τα σχολια. Οσο για το X τουμπανο αλλα δε τσιμπαμε ακομα. Θελουν να μας βαλουν στο τριπακι να αγοραζουμε κονσολα καθε 3 χρονια. Μακαρι να μπορουσαμε δηλαδη αλλα η τσεπη αδεια. Να πεσει λιγο η τιμη του και θα το τιμησουμε και αυτο

      • yaponvezos
      • Αυτό είναι το πλάνο όλων πιστεύω. Σκέψου ότι κατά παραδοχή της MS, η ανάπτυξη του X άρχισε το 2012, πριν την κυκλοφορία της πρώτης έκδοσης δηλαδή.

      • theodon
      • Νομίζω ότι σε αυτό που λες (κι έχεις δίκιο φυσικά) παίζει πολύ μεγάλο το ρόλο το software. Η Sony αυτή τη στιγμή είναι έτη φωτός μπροστά σε αποκλειστικότητες. Ποιός ο λόγος λοιπόν να επενδύσω σε μία κονσόλα όταν δεν έχει πολλά αποκλειστικά και πραγματικά δυνατά games; Αλλιώς τι να το κανω το hardware; Να το βλεπω και να το καμαρωνω; Το θέμα είναι η απόλαυση του gaming και οχι να είσαι tech freak. Δώσε μου εναν παιχνιδαρο και τον παίζω και σε 720p άμα λάχει. Βέβαια στο χέρι της Microsoft είναι να προσελκυσει developers και να αλλάξει την κατάσταση.
        Υ.Γ. Πραγματικά εκπληκτικό άρθρο πάντως από yaponvezos!Συγχαρητήρια!

    • Altair
    • Tl;DR,όχι εντάξει το διάβασα όλο.Καταπληκτικό άρθρο,και όντας άσχετος με τα τεχνικά,καταλάβαινα περισσότερα απ'ότι περίμενα,επομένως να προσθέσω και τους χαρακτηρισμούς καλογραμμένο και κατανοητό.Εύγε.

      • yaponvezos
      • Επίτηδες το πήγα έτσι διότι με αυτές τις βελτιωμένες εκδόσεις των συστημάτων, το αιώνιο θέμα είναι για τα benefits που μπορεί να περιμένει κάποιος. Και σε σημαία βοηθά και η προϊστορία για να φαίνεται και λίγο η λογική της υπόθεσης. Βέβαια, ευτυχώς λέω που δεν μιλάμε για τελείως νέα πλατφόρμα, αλλιώς θα έγραφα άλλο τόσο πάλι.

    • RiderSoMysterious
    • Προφανώς και η Ελλάδα είναι Sony territory βρέξει χιονίσει, όμως τώρα τελευταία, δηλαδή πάνω από χρόνο, δε μας έχει δώσει καλούς λόγους για να ασχοληθούμε μαζί της η Microsoft. Φυσικά και δεν έχει να κάνει με το πόσο καλογραμμένο είναι το άρθρο.

      Επειδή πανηγυρίζουν και ανταλλάσσουν συγχαρητήρια αυτοί μεταξύ τους για... backwards compatibility με επιλεγμένα παιχνίδια του 1ου(!) Xbox, ένα μισοτελειωμένο multiplayer παιχνίδι από το Steam, το Halo Wars 2, ακόμα ένα Forza Motorsport - μισοτελειωμένο και αυτό - που βγήκε επειδή οι άλλοι έβγαζαν Gran Turismo και Project Cars, το Cuphead και ανακοινώσεις για κάποια console launch exclusives (lol), αυτό δεν αρκεί για να ασχοληθούν οι υπόλοιποι. Δεν αρκεί καν για να ψήσεις τους δικούς σου.

      Όλα αυτά, μαζί με τα άπειρα βίντεο με τους developers του Sea Of Thieves να προσπαθούν απεγνωσμένα να μας πείσουν πόσο καλά περνάνε με το παιχνίδι τους, συνοψίζουν - για εμένα - μια απογοητευτική χρονιά για την κονσόλα. Πραγματικά, τι άλλο συνέβη τη χρονιά που μας πέρασε; Α ναι, το gifting μόνο μέσα στην ίδια νομισματική ζώνη! Τι έχουμε να περιμένουμε για του χρόνου; Εγώ περιμένω το State Of Decay 2. Μετά τι;

      • yaponvezos
      • Σαφώς υπάρχει πρόβλημα. Δεν ασχολούμαι με τα θέματα αυτά εδώ διότι στέκομαι στο hardware υποτίθεται.

        Αλλά θα τσιγκλίσω λίγο σχετικά με το τελευταίο ερώτημά σου με κάτι που λέω κάθε τρεις και λίγο για χαβαλέ.

        Crackdown 3.

      • vonzuchter
      • Αυτα που λες επηρεασαν τους καταναλωτες εκτος Ελλαδος.. Στην Ελλαδα εποχες 2006 εως 2010 που ολος ο πλανητης αγοραζε 360 και Wii και τα PS3 σαπιζαν στα ραφια σε ολη την υφηλιο , ο Eλληνας εσκαγε 600αρες και αγοραζε ps3 σα το προβατο. Δε ξεκολλαει ο Ελληνας απο το πλεηστεησον γιατι αυτο εμαθε. Οπως πχ με το προ ειμαστε η μοναδικη χωρα στο κοσμο που ακομα μεγαλη μεριδα των παικτων παιζει προ , ενω μεχρι και πριν 2-3 χρονια προ επαιζε η πλειοψηφια , οταν απο το 2008 τουλαχιστον ολοι οι αλλοι παιζουν φιφα. Το προ εμαθε ο ελληνας , δυσκολευτηκε να το αλλαξει. Το πλεηστεησον ειναι τοσο εντυπωμενο στη συνειδηση του Ελληνα καταναλωτη και τοσο συνυφασμενο με το gaming που μεγαλη μεριδα του πληθυσμου αντι να χρησιμοποιει τη φραση 'παιζω βιντεοπαιχνιδια' λεει 'παιζω πλεηστεησον'

    • Silender
    • Σχολιάζω σπάνια και δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τις κονσόλες από Dreamcast και μετά αλλά μπράβο για το πολύ καλογραμμένο άρθρο. Έδωσαν mouse support στο Xbox που λέγανε ή ακόμα?

    • nikos84
    • Πολύ εμπεριστατωμένο άρθρο. Πραγματικά μπράβο. Εγώ χρόνια στην πλευρά του playstation και έχοντας ps4 ήμουν ανάμεσα στο pro και σε xbox one x. Ε είπα να πάρω xbox one x γιατί από ότι διάβαζα το pro δεν είχε και τρελές διαφορές από το κλασικό μοντέλο συν του ότι δεν είχε και 4k bluray player (είμαι από τους λίγους απ΄ότι βλέπω που με νιάζει το 4kbluray). Δεν το μετάνιωσα καθόλου αφού δεν είχα παίξει κανένα παιχνίδι του xbox ποτέ, οπότε έχω πολύ υλικό να ασχοληθώ συν του ότι τιμολογιακά νομίζω είναι πιο τίμια αγορά από το ps4 pro. Ελπίζω στην στήριξη της Microsoft από εδώ και πέρα σε αποκλειστικότητες γιατί πραγματικά η δουλειά που έχει γίνει στο μηχάνημα είναι τρομερή.

    • xGodKilleRx
    • Όσο "τούμπανο" κι αν είναι, με τέτοια CPU δεν θα πάει μπροστά. Το mid-gen lifting είναι το νέο gimmick, παλαιότερα είχαμε Move-Kinect και τώρα αυτό.

      • yaponvezos
      • Debatable πιστεύω. Καλύτερη CPU σε αυτό το στάδιο ή θα έκοβε από την GPU ή θα έκανε αναγκαστικά μεγαλύτερο το μηχάνημα. Λίγο, πολύ, δεν έχει σημασία. Θα άλλαζε όμως όλο.

        Κι έτσι κι αλλιώς η CPU στις τρέχουσες κονσόλες ήταν πραγματικά αδιάφορη και το 2013 ακόμη. Οπότε δεν εκπλήσσομαι.

        Απλά στο ίδιο κόστος, βγαίνει μεγαλύτερη βελτίωση με επένδυση σε GPU.

        • xGodKilleRx
        • Για 'μένα η MS το έσωσε με το downsample. Εάν δεν το είχε αυτό. πιστεύω πως θα ήταν μια ελλειπή κονσόλα με τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

          Πόσο μεγάλη είναι πια η αγορά των 4Κ τηλεοράσεων; Και ποια είναι η μερίδα τους σε ότι αφορά το gaming.

        • yaponvezos
        • Έτσι κι αλλιώς είναι αρκετά εύκολη υπόθεση το supersampling. Από εκεί και πέρα, ο προβληματισμός περί 4K market penetration ξέρεις πως είναι κάτι που απλά θα μειώνεται μήνα με το μήνα. Μόνο να σκεφτούμε τις γιορτές αυτές πόσοι θα κάνουν το άλμα σε 4K, αμέσως αμέσως καταλήγουμε με μια ακόμη μερίδα που μπορεί να ενδιαφέρεται.

    • diver_gr
    • Για τα λεφτά του και ως προς τι επιδόσεις του είναι ότι ποιο value for money υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά. Όσο για τη καραμέλα πως δεν έχει παιχνίδια αν δεν κάνω λάθος κατά 99% ανά μήνα στα charts 9 στα 10 games αν δεν κάνω λάθος είναι multiplatform και δεν μιλάω μόνο για Ελλάδα αλλά γενικά. Εξαίρεση τα παιχνίδια του switch που μπαίνουν στα charts. Κατά τα άλλα όσο απίστευτα και να είναι τα horizon zero dawn, uncharted, God of War, bloodborne και γενικά όλα τα exclusives είναι ένα πολύ μικρό κόμματος πίτας των πωλήσεων. Φυσικά και συμφωνώ ότι λείπουν exclusivesα οι πωλήσεις όμως δείχνουν ότι δεν είναι αυτά τα οποία οδηγούν την αγορά και κάνουν τις μεγάλες πωλήσεις.

    • diver_gr
    • Βλέποντας πχ ένα από τα καλύτερα παιχνίδια των τελευταίων ετών το Horizon zero dawn αναλογικά με τις πωλήσεις που έκανε το αγόρασε γύρω στο 6% των κατόχων PS4, το bloodborne που αναφέρεται συχνά ακόμα ποιο μικρό ποσοστό. Εμένα προσωπικά ναι με απασχολούν τα exclusives αλλά όπως φαίνεται τη μεγάλη μάζα της ενδιαφέρουν τα multiplatform games όπως Bf, Fifa, Cod, Assassins, NBA, Gta κλπ.

      • abaddon77
      • diver πρέπει να λάβεις υπόψην σου πως το συντριπτικό ποσοστό των κονσολάδων είναι casuals. Ποδοσφαιράκια, μπασκετάκια, κάνα μπαμ-μπουμ σε κάνα CoD και φουλ καγκουριά στο GTA. Γι'αυτό οι πωλήσεις των καλύτερων παιχνιδιών στην εκάστοτε κονσόλα είναι κατά πολύ κατώτερες των συνολικών πωλήσεών τους.

      • paulgouv
      • Η στατιστική του 6% για Horizon Zero Dawn δεν σημαίνει ότι δεν τα πήγε καλά στο είδος του.Ουσιαστικά ο μεγάλος ''ανταγωνισμός'' του ,το Witcher 3(του 2015) , έχει πουλήσει 4.58m στο PS4 (μόλις 1.49m στο Χone , οπότε ούτε στο X παίζουν multiplatform παιχνιδάρες με αυτή την αναλογική ''λογική'' ) και το Horizon σε λιγότερο από ένα χρόνο 3.76m!!Επίσης πολλοί(σαν εμένα:p) περίμεναν την CompleteEdition για να πάρουν το HZD οπότε σίγουρα θα αυξηθούν οι πωλήσεις του...( πηγή για τις πωλήσεις : vgchartz)

    • Parthenon438bc
    • Συγχαρητήρια για το εξαιρετικό σου άρθρο!
      Προσωπικά, είναι ένα από τα πιο αναλυτικά και τεκμηριωμενα τεχνολογικά αρθρα(όχι μόνο για κονσόλες),που έχω διαβάσει σε Ελλάδα και εξωτερικό........και πιστέψτε με έχω διαβάσει πάρα πολλά!!!
      Εξαιρετικός και ο γραπτος σου λόγος!!!
      Έχω PS4 STAR WARS LIMITED EDITION και ΧΒΟΧ 360 ΗΑLLO 4 LIMITED EDITION!
      Είμαι κονσολακιας και ενοχληθηκα αφάνταστα που με κρεμασε η SONY, γιατί μόλις πήρα το PS4 μετά από λίγους μήνες κυκλοφόρησε το PS4 PRO!
      Ευτυχώς για μένα δεν είμαι Playstation fan(σχεδόν όλοι οι φίλοι και γνωστοί μου,δυστυχώς είναι!!!)
      Υπάρχει στην Ελλάδα ένα τεράστιο "κολλημα" με το PlayStation,τόσο δυνατό που η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!!!
      Πήρα PS4 απλώς για αλλαγή, γιατί δεν είχα ποτέ (ναι.....αλήθεια λέω και ξέρω ότι ίσως είμαι ο μόνος στην Ελλάδα) Playstation!!!
      Έχω ακόμα στη ντουλάπα το πρώτο ΧΒΟX το οποίο πήρα λόγω του HALLO!!!
      Ναι.....σωστά καταλάβατε είμαι fan του HALLO, του κατά την άποψή μου καλύτερου franchise (μαζί με το GEARS OF WAR) παιχνιδιού όλων των εποχών!!!
      Φυσικά και θα πάρω το ΧΒΟΧ ΟΝΕ Χ γιατί είναι η καλύτερη κονσόλα όλων των εποχων μέχρι στιγμής...!!!
      Πραγματικά πάντως δεν κατάλαβα το λόγο ύπαρξης του PS4 PRO έναντι του PS4!!!
      H ψευδο 4K ανάλυση χωρίς να. "διαβάζει" επισης 4Κ δισκάκια?
      ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!!
      Από μόνο του το BACKWARD COPATIBILITY της Microsoft κάνει την αγορά του ΟΝΕ Χ, εξαιρετική!!!
      Γιατί δεν κάνει κάτι ανάλογο και η SONY? Απαράδεκτο επίσης ότι στο Playstation system δεν μπορούμε να αλλαξουμε Gamertag!!!
      Αναμένω με εξαιρετικό ενδιαφέρον την αντεπίθεση της μισητης(στις κονσολες) αντιπάλου!!!
      Ευχαριστώ για το κουραγιο σας(όσοι το είχατε) που με "διαβάσετε"!!!
      Συγχαρητήρια ξανα για το εξαιρετικό σου άρθρο!!!
      ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ....

      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

      • paulgouv
      • Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά το αγαπημένο σου παιχνίδι , που είναι και το ''καλύτερο όλων των εποχών'' , την τελευταία δεκατία τουλάχιστον γράφεται HALO με ένα L :p Το γράψες και 3 φορές για να σιγουρευτούμε όλοι οτι δεν έχεις κανένα απολύτως πάθος με τα games και απλά θές να πεις Χbox>>>>Ps4 ... Δεκτό σαν άποψη!!

      • abaddon77
      • ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ είναι οι μπούρδες που γράφεις. Να είσαι καλά πάντως, μου έφτιαξες την μέρα. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα :)

      • vonzuchter
      • 360 σιγουρα καλυτερο απο το PS3 δε χωραει αμφιβολια. Χbox One ομως μακραν απο τις πιο αδιαφορες κονσολες που ειχα ποτε.. exclusives μηδεν , οτι ποιοτικο μπορω να παιξω στο XBOX ONE μπορω να το παιξω και στο Steam account μου με τιμες 50% φτηνοτερες. Ευτυχως το πληρωσα μονο 199 ευρω refurbished και παιζω μονο World Of Tanks... Παιζω απο τα 80'ς εχουν περασει απο τα χερια μου κυριολεκτικα δεκααααδες κονσολες , ειδικα απο τη γενια Ps2 και περα που ημουν ενηλικας και ειχα τα δικα μου λεφτα , ειχα οτι κονσολα εχει κυκλοφορησει στην Ελληνικη αγορα απο το 1999 εως σημερα εκτος απο το PS3 και το Νοκια N-Gage και το PS-VITA. Δε μπορω να θυμηθω κονσολα που να εχω παιξει λιγοτερο απο το XBOX ONE. Το WiiU που πηγε ακλαφτο ειχε παιχνιδαρες και ειναι απο τις καλυτερες κονσολες που ειχα ποτε και το καταφχαριστηθαμε , δε περναει μερα που δε θα παιξει καποιος στο σπιτι WiiU. Xbox One αν δεν επαιζα world of tanks θα το ειχε φαει η μαρμαγκα.

    • powerslave34
    • vonzuchter γίνεσαι άδικος με το Xbox one. Σαφώς ήταν τεχνικά κατώτερο σε επιδόσεις & γραφικά εν συγκρίση με το PS4 αλλά έστων 2-3 παιχνίδια καλά είχε. Gears Of War Ultimate-Gears Of War 4 - Quantum Break και κάποια άλλα. To Xbox one X δεν με έχει πείσει ακόμη για να προβώ στην αγορά του αλλά μελλοντικά αν βγάλουνε αποκλειστικότητες ίσως να την αγοράσω. Με PS 4 & Switch & με το παλιό Xbox one το οποίο το χρησιμοποιώ έχω και το Xbox 360 με πλειάδα τίτλων που ευτυχώς σώζεο την κατάσταση. Όσο για τις διαφορές στα γραφικά μεταξύ PS4 & XBOX ONE όταν είχαν βγει μόνο με 55άρες όθονες θα μπορούσες να κάνεις τις συγκρίσιες στα γραφικά για να δεις πραγματική και ουσιαστική διαφορά. ¨Εχοντας PS4 τα τελευταία 2 χρόνια η SONY το κούρασε και κρέμασε αρκετό κοινό της με PS4 PRO & νέο headset VR....... Καλές γιορτές και καλή πρωτοχρονιά σε όλους

    • DYNAMIC
    • ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΓΡΑΜΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ, ΑΝΑΛΥΕΙ ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ, ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΓΡΑΦΟΝΤΑ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ ΧΒΟΧ Χ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΝΣΟΛΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ PLAYSTATION ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΡΜΟΖΕΙ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ GAMES ΑΠΟ 360 ΚΑΙ ΟΝΕ ΑΠΟ CD 'Η ΑΠΟ ΚΩΔΙΚΟ, ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ

Xbox One X Review: Το μεγάλο ανάγνωσμα - Σελίδα 2

Μείνε ενημερωμένος

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΕΟ ΜΑΣ, ΚΑΝΕ ΤΩΡΑ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ NEWSLETTER ΤΟΥ ENTERNITY.GR!

Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity