Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Το «Game of Thrones», η τηλεοπτική σειρά που ξεπέρασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης στην Αμερική και δημιούργησε στρατιά φανατικών θαυμαστών και στην Ελλάδα, έρχεται τον Απρίλιο αποκλειστικά στη Nova, σε High Definition ποιότητα, με το δεύτερο κύκλο επεισοδίων! Με διαφορά μόλις 48 ωρών από την προβολή του στην Αμερική, ο νέος κύκλος της βραβευμένης (με Emmy και Χρυσή Σφαίρα) σειράς θα αρχίσει να μεταδίδεται από τις 3 Απριλίου 2012 και κάθε Τρίτη στις 22:00, αποκλειστικά στα κανάλια Novacinema1 & Novacinema HD, καθώς επίσης και σε επανάληψη, κάθε Τετάρτη από το Novacinema3 στις 23:00 και κάθε Σάββατο από το Novacinema1 (μετά την κινηματογραφική πρεμιέρα των 22.00).
Επιπλέον, μέσα από την υπηρεσία Νοva on demand κάθε Πέμπτη θα είναι διαθέσιμο ένα νέο επεισόδιο, προκειμένου οι συνδρομητές Nova να το απολαύσουν σε High Definition ποιότητα, οπότε αυτοί επιλέξουν!
Χαμός στην Αμερική από την πρεμιέρα του game of thrones.
http://www.mediagate.gr/World-News/item/19837-Hamos-stin-Ameriki-me-tin-premiera-tis-deyteris-sezon-toy-Game-of-Thrones
Το «Game of Thrones», η τηλεοπτική σειρά που ξεπέρασε κάθε ρεκόρ τηλεθέασης στην Αμερική και δημιούργησε στρατιά φανατικών θαυμαστών και στην Ελλάδα, έρχεται τον Απρίλιο αποκλειστικά στη Nova, σε High Definition ποιότητα, με το δεύτερο κύκλο επεισοδίων!
Αυτό μάλιστα...Αυτό είναι μεταφορά
Βρε σε torrent να ανεβεί και ασ' την Nova ..... :D:D
Χωρίς πλάκα πάντως αξίζει που κάποιος φέρνει τέτοιες σειρές στην Ελλάδα !
Mπράβο της, 48 ώρες δεν είναι τίποτα. Πολύ καλή κίνηση, αλλά πρέπει να συνεχιστεί και σε άλλες high profile σειρές, ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη.
μπραβο!! δεν το περιμενα
Πρέπει να έχωσαν πολύ χρήμα για να το παίζουβ τόσο γρήγορα
προφανώς και το είχαν υπολογισμένο όταν ξεκινούσαν την 1η σαιζόν ότι αμέσως θα ρίξουν τη 2η. ΤΟ περίμενα ότι θα το κάνει η νόβα! Μπράβο!
και εμείς βλέπουμε ακόμα τα σήριαλ του Ρώμα.
Για εμάς πoυ δεν έχουμε νοβα ας είναι καλά τα τόρρεντς :D
Χαμός στην Αμερική από την πρεμιέρα του game of thrones.
http://www.mediagate.gr/World-News/item/19837-Hamos-stin-Ameriki-me-tin-premiera-tis-deyteris-sezon-toy-Game-of-Thrones