Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Codemasters
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Codemasters
ΔΙΑΝΟΜΗ
BNE Hellas
PEGI
7+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 7+
-
-
7.5
ENTERNITY SCORE
Βαθμολόγησε το
-
- 16/02/13
-
PC PS3 XBOX 360
Οι δρόμοι του Chicago παρελαύνουν από το GRiD 2, το νέο αγωνιστικό τίτλο που θα κυκλοφορήσει μέσα στο Μάιο για PC, PS3 και Xbox 360.




Μια χαρα δειχνει. Η Codemasters δειχνει να βελτιωνεται συνεχως τα τελευταια χρόνια...
Κλειστές διαδρομές, με θεατές και 0 ευχάριστες διαδρομές...Ευχαριστώ, δεν θα πάρω! Χίλιες φορές Need for Speed!
Λογικό που η Codemasters διευρύνει λίγο τους ορίζοντες του παιχνιδιού προς Αμερική μεριά, όπως έκανε φυσικά και με το πρώτο grid, καθώς εκεί βρίσκεται το "πράσινο ζουμί", αλλά φοβάμαι πως όσο την προχωρά τη σειρά τόσο χάνει τον προσανατολισμό της.
Υ.Γ Φέρτε πίσω εποχές toca 2 για να στριγγλίσουν τα λάστιχα...
Φαίνεται καλό αν και η συνταγή μου θυμίζει WRC ! Η πίστα φαίνεται ανοιχτή αρκετά σε πλάτος και βλέπω πολύ drift και γκάζι. Άντε να δούμε γιατί φέτος σαν πολλοί καλοί τίτλοι μαζεύτηκαν και δεν ξέρω τί να πρωτοπάρω.