
Σε αναμονή για περισσότερες λεπτομέρειες λοιπόν.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το πρόγραμμα "Games with Gold" θα είναι διαθέσιμο και στο Xbox One, όπως επιβεβαίωσε ο Major Nelson στο Twitter.
τη θα δινει στο x-box one
Καλή κίνηση από την MS αν και χρειάζεται περισσότερος "κόπος" για να γίνει ανταγωνιστική.
Καλα... αν ειναι δινουν παιχνιδια βαρυτητας οπως του Χ360, ας μην την ανακοινωσουν καν.
Αν ομως ειναι σε ευθεια αντιπαραθεση με της Sony, τοτε επεσε το τελυεταιο προπυργιο που κανει το PSN "οικονομικοτερο".
Αντε να δουμε. Ο ανταγωνισμος δουλευει πλεον...
Καλή κίνηση αν και τα παιχνίδια που δίνει τώρα μ αρέσουν γιατι ανεβάζουμε gs ανέξοδα.Τα καλά τ' αγοράζουμε!
Λογικά μιλάμε για νέα games.
@Scott_Pilgrim Σωστά αφού υποτίθεται ότι δεν παιζει παιχνίδια του 360, άρα αυτοί που θα αγοράσουν day one το ΧΒΟΧ ΟΝΕ (εκανα και ομοιοκαταληξία :D ) θα πάρουν δώρο παιχνίδι του launc!!!